משלחת של גיבורים צעירי הפועל אשכול בכדורסל וכפר עזה במסע הסברה בפריז

$(function(){setImageBanner('0e2240bc-3e1b-48c9-a798-eba29837b440','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מועדון הכדורסל הפועל תל אביב הוציא משלחת מיוחדת לפריז של 10 צעירים גיבורים מאשכול, שחקני קבוצת הנוער ״הפועל אשכול״ בכדורסל ומכפר עזה, אוהדי הפועל תל אביב

חברי המשלחת שיחקו משחק ידידות מול קבוצת פריז במסגרת היורוקאפ ונפגשו עם אנשי הקהילה היהודית ועם שגריר ישראל בצרפת במרכז היהדות האירופאי, שם עמדו כולם יחד דקת דומיה לזכר הנרצחים וקיימו טקס למען החטופים.

-מועדון הפועל תל אביב בכדורסל

נציגי הנוער  התראיינו לכלי תקשורת בינלאומיים, שיתפו בסיפורים אישיים מהשבת השחורה וייצגו את מדינת ישראל ואת העוטף בצורה מדהימה ורהוטה בזירה הבינלאומית.

את הנוער ליווה עומר בילנסקי מנהל מועדון אשכול והם היו צמודים כל הזמן לקבוצת הבוגרים של הפועל ת״א. ישנו איתם באותו המלון, אכלו עם השחקנים והיו חלק מהקבוצה.

מועדון הפועל תל אביב בכדורסל

מועצה אזורית אשכול נמסר"תודה להפועל תל אביב על ההזדמנות ולכל לגיבורים המדהימים שלנו שהשתתפו במשלחת"

גל צור מקיבוץ ניר יצחק, תלמיד כיתה ה שמשחק אצלנו בקבוצת הקטסל. ביחד איתו הגיעה אמא שלו נעמה. שניהם דיברו במסיבת העיתונאים.

-

גיא מוזס משדה ניצן אשר סבא וסבתא שלו מניר עוז חטופים בעזה. גיא שחקן ותיק בהפועל אשכול התחיל לאחרונה גם לאמן את קט-סל ב יחד עם אבי צידון ז״ל שנרצח בשבת הארורה.

-

נהר לב מקיבוץ בארי ששיחק בקבוצת הנוער וכיום משחק בקבוצת הבוגרים. סבא של נהר נרצח ב-7.10.

-

שובל כהן מקיבוץ בארי אוהד הפועל תל אביב שהיה אחראי על כל הקהל במשחקי הנוער בשנה שעברה יחד עם ליאם אור מרעים אשר חטוף בעזה.

-

רון פלג עוזיהו שמשחק בנוער ואוהד הפועל

סהר ברעם, איתי בן אבו ועידן ליבשטיין שלושה נערים תלמידי כיתה ט מכפר עזה שעברו לשחק אצלנו באגודה בקיץ האחרון. עידן איבד את אביו אופיר ואחיו ניצן ב-7.10

-

אתם דור העתיד שלנו, שנותנים לכולנו אור ותקווה בימים אלה 

מועדון הפועל תל אביב בכדורסל

מועדון הפועם תל אביב בכדור סל

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה