נחנך מבנה השירות הפסיכולוגי חינוכי החדש במועצה אזורית יואב

$(function(){setImageBanner('c0144fa3-b068-4df1-87bc-bec43fb46122','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

היום (שלישי ) התקיים טקס חנוכת מבנה השירות הפסיכולוגי החדש במועצה האזורית יואב במעמד ראש המועצה, ד"ר מטי צרפתי הרכבי, מנכ"לית המועצה מירית דגני, הפסיכולוגית הארצית במשרד החינוך, ד"ר חוה פרידמן ובהשתתפות מנהל מחלקת החינוך, ינקלה שטיינברג, מנהלת השפ"ח נתלי בן שלמה וצוותה, עובדי המועצה ואורחים.

באדיבות המועצה

המבנה החדש נבנה תוך התאמה לצרכים ותפיסת העולם של  צוות השפ"ח. כל שלבי התיכנון והעיצוב נעשו תוך שילוב צוות הפסיכולוגיות ותוך התאמות נדרשות. המבנה משדר מקצועיות, רוגע וחוויה של בית מזמין מתוך תפיסה הרואה את מקומו המשמעותי והמרכזי של הטיפל במצוקות נפשיות.

הבניה ועיצוב החדרים, בהם שולבו חומרים טבעיים באווירה כפרית, נעשו מתוך הראיה המרכזית של המועצה כי בריאות נפשית וחוסן נפשי הם מרכיבים מרכזיים באיכות החיים של התושבים.

לאורך כל השנה ניתנים בשפ"ח טיפולים לילדים ובני נוער והדרכות הוריות זאת בצד ליווי צוותי החינוך. במבנה 3 חדרי טיפול: חדר קבוצות, חדר לטיפול במתבגרים והדרכות הורים וחדר טיפולים לילדים הכולל גם יציאה לחצר כדי לאפשר עוד מרחבים טיפוליים. חדרי הטיפול תוכננו כך שיהיו בנפרד מחדרי הצוות מה שמבטיח פרטיות וסודיות למטופלים ויכולת עבודה רציפה ומקצועית לצוות.  בנוסף קיים חדר צוות ומטבחון המאפשרים לצוות התכנסויות ללמידה וחשיבה לצד אירוח של מגוון פורמים וקבוצות.

ראש המועצה האזורית יואב, ד"ר מטי צרפתי הרכבי, התכבדה לגזור את הסרט למבנה יחד עם מנהל מחלקת החינוך, ינקלה שטינברג, הפסיכולוגית הראשית במשרד החינוך, חוה פרידמן ומנהלת השירות ביואב נתלי בן שלמה.

ראש המועצה האזורית יואב, ד"ר מטי צרפתי הרכבי ציינה כי: זהו יום חג עבור הצוות ובעיקר עבור הקהילה. מועצה אזורית יואב רואה חשיבות רבה בפיתוח החוסן הקהילתי ולא חוסכת משאבים ומחשבה על מנת ולאפשר את מתן השירות בתנאים האופטימליים לצוות, לקהילה ובעיקר לילדים, דור העתיד. אני רוצה להודות למנכ"לית המועצה, מירית דגני, למחלקות ההנדסה והחינוך, לצוות השפ"ח בראשות נתלי בן שלמה ולכלל השותפים על ביצוע פרויקט כה מרגש".

מנהלת השפ"ח, נתלי בן שלמה הודתה לכלל הגורמים וציינה כי: "יש לנו כאן ביואב צוות מעולה עם חזון ברור שמנחה אותנו – שפ"ח קהילתי, משפיע יוזם מערכתי שמדבר את שפת החוסן".

הפסיכולוגית הארצית במשרד החינוך, ד"ר חוה פרידמן בירכה את המשתתפים וציינה כי מתוקף תפקידה היא מסתובבת בכל רחבי הארץ והמבנה שנחנך במועצה אזורית יואב הוא מהמרשימים והמכבדים ביותר שיש בארץ. "מגיע לצוות המעולה ביואב, שמעניק שירות נפלא במוסדות החינוך ובקהילה מרחב כה מושקע ומאפשר".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה