נחנך מרכז טכנולוגי במועצה האזורית אשכול

$(function(){setImageBanner('05f85237-00c0-41d3-ad2c-a24b9fa80587','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מבנה ׳גרובטק׳ - המרכז הטכנולוגי החדש במועצה האזורית אשכול נחנך לאחרונה. מרחב פנאי והעשרה יוצא דופן המשלב: רובוטיקה, חלל, ויאר, תקשורת וחקלאות מתקדמת. כמובן שאת כל הטוב הקיים במבנה חייב היה לתמוך בגינון ונוף מדוייק, המשתרע על שטח של כדונם.

120 עצי נוי  350 מטר דשא חי  2500 שיחים וצמחיה משתרעת  מערכת השקיה ממוחשבת מבית נטפים 

ראש המועצה גדי ירקוני " מאז שנפצעתי ב״צוק איתן״ מפגיעת פצמ״ר בנירים ושתי רגלי נקטעו, לא עלה בי ולו לרגע אחד הספק שאשכול היתה ותמיד תהיה הבית שלי.

להיפך. החלטתי שאני אעשה הכל כדי להפוך את אשכול, הבית שלנו, למקום טוב יותר. למקום שוקק חיים בפעילות, תרבות, רווחה ואיכות חיים גבוהה, למרות המציאות הבטחונית. לא יכולתי לעשות זאת לבד. לשמחתי הרבה פגשתי שותפים נהדרים- אוהבי אדם ואוהבי ישראל בלב ובנשמה, שהסיפור המיוחד של אשכול נגע בליבם ומאז הם איתנו, מגשימים יחד חלומות לעתיד טוב יותר במועצה והפכו לחברי נפש של אשכול.

גרובטק אשכול - צילום: Aviv Abergel Photography 

תודה ענקית בטסי ופיטר פישר- Betsy Frischman Fischer ולארגון Jewish National Fund - USA על המתנה הענקית שהענקתם לקהילת אשכול: הגרובטק - הבית הטכנולוגי באשכול.

זה לא עוד מבנה. זהו מרחב פנאי והעשרה יוצא דופן משנה מציאות באזור: רובוטיקה, חלל, וי אר, תקשורת, חקלאות מתקדמת- כל זה ועוד במבנה חדשני ומרהיב, סמוך לבתי הספר ולשדות החקלאיים, פתוח לכל הקהילה, מבוקר עד לילה.

גרובטק  מועצה אזורית אשכול

אני מודה לכם מקרב לב בשם כל תושבי אשכול על האפשרויות הבלתי נדלות שאפשרתם לנו להעניק לילדי אשכול בזכות תרומתכם הנדיבה.

תודה מיוחדת גם לצוות הנפלא שלנו ביחידת גיוס הכספים שיצר ובונה יום יום את החיבור שלנו לשותפים לדרך ותורמים, מוביל ומלווה את כל הפרויקטים, מהחזון הראשוני ועד לחנוכה שלו היום: Michal Uziyahu Deri Limor וצוות המרכז הקהילתי שנדע רק ימים טובים, של שקט בטחון והגשמת חלומות. " 

על הביצוע אחראים טל נוף תכנון גילי ואורן תכנון נוף קבלן מבנה גרובטק: אסום - חברה קבלנית לבניין מערכת השקיה: נטפים ישראל עבודות עץ: עץ עם אופק גדי ירקוני מועצה אזורית אשכול

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה