נמשכת תוכנית ההכשרות במועצה אזורית יואב

$(function(){setImageBanner('29148523-daa6-4ffb-9812-d267154634a5','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

התקיים מפגש הכשרה ראשון מתוך שבעה למזכירות ומנהלות משרד מטעם מחלקת היישובים במועצה אזורית יואב ובשיתוף ארגון מעברים בהנחיית רויטל בן יהודה יועצת ארגונית ומנחת קבוצות.

תמונה באדיבות המועצה

המפגש הראשון התמקד בתפיסת תפקיד פרואקטיבית, בהגדרות וגיבוש תפיסת התפקיד ותיאום ציפיות ככלי לבניית מערכות יחסים מיטיבות בעבודה. בהמשך הכשרה יעסקו בין השאר גם במיומנות תקשורת בין אישית, מניעה ופתרון קונפליקטים, מיומנויות ניהול, הכנת פרזנטציה ועוד.

במועצה רואים חשיבות רבה בקיום הכשרה זו, המעצימה את המשתתפות ומגדילה את סל הכלים למזכירות ולמנהלות הלשכה, המהוות את אחד מתפקידי המפתח הן ביישובים והן במועצה. בנוסף לכך קיימת חשיבות להעמקת הממשקים המשותפים לבעלות התפקיד לטובת החלפת ידע ושיפור השירות לתושב.  

לפני כשבועיים התקיים גם המפגש הראשון, מתוך סדרה של מפגשים, של תוכנית ההכשרות לבעלי תפקידים ומתנדבים הוקדש לחברי הוועדים המקומיים וכלל היכרות עם בעלי תפקידים במועצה, הרצאה על נהלים וסדנת חוסן קהילתי.

יש לציין כי על פי תוכנית העבודה של מחלקת היישובים במועצה לאורך כל השנה יתקיימו הכשרות, פורומים וכנסים לבעלי תפקידים שונים ביישובי המועצה ולמתנדבים (בשיתוף עם הקולגות המקבילות במועצה ובמסגרות החינוך במועצה). ההכשרות נבנו בשיתוף פעולה עם ארגון "מעברים" המבסס את פעילותו על אסטרטגיה משולשת של פיתוח הון קהילתי כמנוף לתעסוקה, פיתוח הון אנושי ופיתוח מערכת משולבת של הגורמים והשירותים הקשורים לתעסוקה.

תוכנית ההכשרות נבנתה במטרה להעצים ולפתח באופן מקצועי את העובדים והמתנדבים בישובים ובקהילות, וכפועל יוצא מכך לשפר את השירות והמענה לתושבים, ולחבר בין הקהילות השונות במועצה. בנוסף לכך התוכנית מגיעה במטרה להרחיב את "סל הכלים" המקצועי ולפתח שפה יישובית ומועצתית.

לבד מהמזכירות ומנהלות משרד מתוכננות השנה הכשרות למנהלי קהילה, ספרניות, יו"רים וחברי וועדים מקומיים, אנשי נוי ויו"ר מינהלות חינוך (בהובלת המרכז הקהילתי ומחלקת חינוך). בהמשך צפויות להתווסף הכשרות למנהלות משאבי אנוש, רכזי צמיחה דמוגרפית וועדות קליטה, רכזי משק ומנהלים עסקיים ועוד.

 

 

 

 

                                                                                               

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה