סילביה שטריק מבית הספר צפית נבחרה כמצטיינת ארצית

$(function(){setImageBanner('85b568a2-9680-44ad-95ef-8b70191e0949','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ועדת הפרס של החינוך הגופני הארצי של משרד החינוך הכריזה ביום ראשון 12.6.22 כי סילביה שטריק מבית הספר צפית במועצה האזורית יואב, זכתה בפרס הארצי כמורה מצטיינת מטעם משרד החינוך בתחום החינוך הגופני.

בחודש פברואר דיווחנו ביישובניק נט על זכייתה בפרס המחוזי כמורה מצטיינת ועל התמודדות על הפרס הארצי. כעת במסגרת ההכרזה של משרד החינוך אשר מציין כי פרס החינוך הגופני ניתן פעם בשלוש שנים, כאות הוקרה והערכה לבתי ספר ולמורים מצטיינים בחינוך הגופני. בדרך בה מתווים המורים והמוסדות את ערכי הפעילות הספורטיבית ואורח החיים הבריא כדרך חיים באופן מושכל, הם מעניקים לתלמידים חוסן, ידע, שיפור בדימוי העצמי וכלים לחיים פעילים. בכוחם של כל אלו לתרום אף למוביליות חברתית.

נבחרה סילביה כמצטיינת ארצית.  סילביה, בעלת וותק של 32 שנות הוראה, מכהנת כרכזת המקצוע לאורך 15 שנה ופועלת ליצירת שיתופי פעולה עם תחומי דעת שונים והבניית תוכנית לימודים סדורה המשלבת תכנים ערכיים המהווים צידה לדרך עבור החניכים.

 סילביה שטריק

מנהלת תיכון צפית נטע פרץ בירכה את סילביה וציינה כי: "תפיסת עולמה של סילביה, כפי שגובשה לאורך השנים, רואה את התלמיד בראש סדר העדיפויות לא מוותרים על אף תלמיד אבל גם לא מוותרים לאף תלמיד הוא מוטו מוביל בתפיסת עולמה. תוכנית החינוך הגופני בצפית הינה עוגן בכל תחומי החיים של התלמידים, הן ברמה החינוכית-לימודית והן ברמה הרגשית, כאשר שימת דגש מיוחדת ניתנת על קשר אישי עם החניכים".

בין היוזמות אליהן סילביה שותפה, ניתן לציין את הקמת מגמת החינוך הגופני, הכנסת תכנית השכלה כללית, הנהגת ימי ספורט ואורח חיים בריא וימי בריאות בשיתוף מגמת התזונה, הטמעת יום ההליכה הבינלאומי ויום קבלת האחר, ועוד תוכניות רבות ומגוונות בתחום הספורט ואורח החיים הבריא.

 באדיבות מועצה אזורית יואב

תכנית החינוך הגופני בבית הספר נבנתה מתוך ראיה הוליסטית המשלבת גם חניכים עם קשיים ובניית תכנית עבודה אישית לכל ילד ומורה. התוכנית מעודדת חונכות ומנהיגות של החניכים לשכבות אחרות ולבתי ספר מזינים כחלק מתפיסה מנהיגותית. סילביה רואה כמטרה מרכזית לקדם נערות באמצעות הספורט ככלי להעצמה אישית וקבוצתית והענקת מענים רבים וכלים חברתיים רבים.

 באדיבות מועצה אזורית יואב

כחלק מהיוזמות לקידום אורח חיים בריא בקהילת בית הספר ניתן למנות את תוכנית הלימודים המשולבת עם מגמת הביולוגיה והמדעים ועם מגמת האמנות, מעורבות בתפריט התזונה של בית הספר, הובלת ימי בריאות, קיום הפסקות פעילות המעודדות פעילות גופנית ועוד.

 

ראש המועצה האזורית יואב, ד"ר מטי צרפתי הרכבי בירכה את סילביה שטריק על זכייתה בפרס המורה המצטיינת וציינה כי: "סילביה מהווה דוגמה ומופת לצד אנשי החינוך הרבים הנמצאים במערכות האמונות על חינוך ילדינו ביואב. תודה לצוות בית הספר המעודד ומפתח חינוך לערכים ולסובלנות בספורט, אורח חיים בריא, הובלה של פעילויות ערכיות וקידום רווחתם של התלמידים. מערכת החינוך ביואב מעניקה מענה חינוכי איכותי ומיצוי הזכות לחינוך לכל התלמידים, תוך התחשבות ביכולתם ובצרכיהם הייחודיים ותוך קיום שיח מכבד ושיתוף פעולה בין הגורמים. הפרס המוענק לסילביה הוא עוד עדות טובה לכך.

המועצה תמשיך ותשקיע במתקנים וציוד ספורט, נלווה ברמת התכנים ונעניק סיוע מקצועי תוך הובלה ושיתוף פעולה של מחלקת ועמותת הספורט ביואב".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה