סיפור מופלא על יצירה ונתינה בבית הספר "צפית"

$(function(){setImageBanner('fa3f031f-1cd4-43d6-8bb8-3a2d6fbc8807','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

קבוצת הפאראגרוטראלי בבית לעשיינות בבית ספר צפית במועצה האזורית יואב יצאה השבוע למירוץ הרביעי שלה (מתוך 7 בסה"כ) הפעם בקיבוץ רמת יוחנן.

באדיבות המועצה.

למפגש של קבוצת "החברים של אור" הגיעו החניכים עם המכונית הוותיקה שמלווה אותם תקופה ארוכה וכמובן הרבה רצון להמשיך את הקשר המופלא שנוצר עם אור שאיתו עובדים החניכים מזה שלוש שנים.

במסגרת הפרויקט החניכים בונים "מכונית מרוץ" המורכבות מכיסאות גלגלים ממונעים עבור בעלי צרכים מיוחדים שאינן/ם יכולות/ים להשתמש בידיים ו/או ברגליים ומשתתפים באירועים של עמותת פאראגרוטראלי יחד עם צוותים מכל הארץ.

הפעם הצטרפו חניכים משכבה י"ב להפעלת מתחם הפארארגל (כדורגל כיסאות גלגלים). זהו פרוייקט חדש ומרגש שמתחיל השנה לתפוס תאוצה בבית הספר יחד עם המורות לחינוך גופני גיטה וסילביה ושיתוף פעולה של מחלקת הספורט במועצה, זיו לב מקיבוץ גת וכמובן הבית לעשיינות בבית הספר.

הבית לעשיינות קיבל את שמו מתנועת ה"מייקינג" (making) ההולכת ורווחת בעולם, ובתוך כך גם בתכניות לימוד חדשניות. המייקרים הם בעלי המלאכה המודרניים, ומוגדרים כאנשים סקרנים, יצירתיים ובעלי מוח חוקר, שאוהבים לעשות דברים בעצמם, תוך שימוש בידע אישי, בשיתוף ידע וביוזמה.

בית ספר צפית במועצה האזורית יואב רואה עצמו כאחראי על מכלול השלם של כל חניך וחניכה, וכחלק מזה על יצירת תחושת שייכות, חיבור רגשי ותחושת מסוגלות שתוביל להנעה פנימית של תהליכי למידה, ותאפשר חוויית הצלחה ותחושת הערכה.

כפועל יוצא מכך תכנית ה'בית לעשיינות'  בצפית מתקיימת במרחבי מלאכה ויצירה, שנוגעת ברבדי התנסות וכישורים מגוונים, שלא באים לידי ביטוי בדרך כלל בשגרה הבית ספרית.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה