$(function(){setImageBanner('766de47e-f3fc-43f6-9dd1-69b91d4a8afd','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ימי המעשים הטובים בשדות נגב המשיכו גם בשבוע האחרון בשני אירועים מרגשים שללא ספק חיממו את הלב.

האירוע הראשון התקיים ביום שני במסגרתו עובדי המועצה יחד עם תלמידים ממערכת החינוך המועצתית ועובדי חברת טרה הגיעו לבתיהם של ותיקי המועצה ועזרו להם בהכנות לקראת חג פסח הקרב. המתנדבים סייעו בעבודות ניקיון, תחזוקה ובעיקר בלעלות חיוך לותיקי המועצה.
הפרוייקט, שנוהל ע"י מוריה נגר, רכזת ההתנדבות של המועצה והדר שומן, רכזת קהילה לדורות ובשיתוף המחלקה לשירותים חברתיים ומחלקת שפע, סוכם כהצלחה מרגשת ומחזקת.

יום מעשים טובים
"ראיתי את החיוך של הותיקים שלנו וזה שווה את הכל" ציין תמיר עידאן, ראש המועצה.  "המבט בעיניים של כל המתנדבים ריגש אותנו", סיפרה אחת מותיקות המועצה שזכתה לביקור של 5 נערים שעזרו במלאכת הגינון. " היו לנו כאן עשבים בגובה שלי, ועכשיו- בזכותם, אני יכולה להיות רגועה שאין נחשים בחצר ושבטוח כאן", היא הוסיפה. כחלק מהמיזם ארגנו במועצה כ 200 תלמידים מארבעת בתי הספר התיכוניים במועצה שהצטרפו לצוות המחלקה לשירותים חברתיים ולצוותי מחלקת השפ"ע והגינון.

המתנדבים הגיעו ליותר מ50 בתים בכל רחבי המועצה, תלמידות אולפנה צביה ונריה בנות ניקו את בתי הוותיקים, בעוד הבנים מישיבת בית יהודה ומנריה ניקו בחריצות ובאהבה את חצרות הבתים.

יום מעשים טובים

השנה באופן ייחודי הצטרפו מנהלי מחלקות המועצה אל הנערים בבתים ובחצרות, וניקו יחד איתם. "זו הדרך הטובה ביותר לשמש כדוגמא אישית לנוער שלנו – דור הותיקים ראוי לקבל מאיתנו את היחס הכי טוב ומחבק שנוכל לתת" סיכם עידאן.

באירוע השני, שנערך מאוחר יותר באותו יום, ציינה המועצה בהפנינג מרגש את יום המעשים הטובים. "הבחירה השנה הייתה להקדיש את היום הזה לילדים עם מוגבלויות שונות" הסבירה מוריה נגר, רכזת ההתנדבות של המועצה.  את ההפנינג הובילו בנות כיתה ט' בביה"ס נריה בנות עם צוות בית הספר יחד עם צוות המתנ"ס, מחלקת ילדים ונוער והמחלקה לשירותים חברתיים של מועצת שדות נגב.

יום מעשים טובים
לאירוע נרתמו בהתנדבות בעלי עסקים מהמועצה ומהאזור שתרמו את כל הכנסותיהם מהאירוע למען מועדון מלאכי הנגב הפועל במועצה. באחד מרגעי השיא של ההפנינג, עלו ילדי מלאכי הנגב לבמה ויחד עם תמיר עידאן,ראש המועצה, מוטי אדרי, מנהל מחלקת החינוך ונח אלמסי מנהל המחלקה לשירותים חברתיים הטביעו ידיהם בגועש וחתמו על אמנה מיוחדת שמשמעותה היא ערבות הדדית תחת הסיסמא: "ערבות הדדית בשדות נגב- זה בטבע שלנו". 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה