עקב המצב בדרום קיבוץ עין גב קלט את תושבי יד מרדכי

$(function(){setImageBanner('7451e038-c5db-4cb7-aed8-6c3b21dd60a4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בעקבות המצב הביטחוני ומבצע "עלות השחר" קיבוץ עין גב שעל שפת הכינרת, קלט משפחות מקיבוץ יד מרדכי.
המשפחות נקלטו בחדרי האירוח בקיבוץ, באכסניה ובחדרי משפחות עצמו. כלל הארוחות יוגשו עבור חברי יד מרדכי בחדר האוכל, כמו כן פונה מועדון החבר עבורם, כך שיוכלו להתכנס יחדיו כקהילה.

אבי אוחיון מעין גב, שמונה מטעם הקיבוץ לאחראי על קליטת תושבי יד מרדכי בעין גב: "היה ברור לנו כבר בסוף השבוע שהמצב מחמיר וכי חייבים לתת יד ולסייע להוציא מאזור הדרום את חברינו מקיבוץ יד מרדכי.

צילום: אריאל צור |

ההגעה והקליטה תואמו לפרטים בין הנהלות הקיבוצים בישיבות ארוכות, לאורך השבת, כך שניתן דעתנו לכל עניין. בעין גב נקלטו החל מהבוקר עשרות משפחות. קבוצת בנות ובני הנוער מיד מרדכי הגיעו לכאן כבר אתמול, עם מדריכים ומלווים והם מאוד שמחים להיות כאן וליהנות מהכינרת וכל מה שמציע הקיבוץ.

המשפחות יקלטו בחדרי האירוח בקיבוץ, באכסניה ובחדרי משפחות עצמו. כלל הארוחות יוגשו עבור חברי יד מרדכי בחדר האוכל שלנו, כמו כן פונה מועדון החבר עבורם, כך שיוכלו להתכנס יחדיו כקהילה, בשעות לא פשוטות אלו" אומר אוחיון ומוסיף: "אני נפעם מרוח ההתנדבות בעין גב, פניות של חברים רבים מהקיבוץ המבקשים לסייע, לתת יד ולתרום לאורחים מיד מרדכי, בתקווה שירגישו כאן נוח, וידעו כמה ימי נופש בכינרת" אומר אוחיון.

צילום אבי אוחיון

נופר וניר רכלבסקי ושלושת הבינים הקטנים, תושבי קיבוץ יד מרדכי, המתארחים בכפר הנופש עין גב: "אנו מודים על האירוח והאדיבות של תיירות עין גב, על הארגון המהיר לקליטת המשפחות מהקיבוץ, זה אינו מובן מאליו, זה נהדר לילדים יציאה מהבית והממ"ד. ממש לא מובן מאליו תודה רבה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה