ערב הוקרה לאנשי החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי ביואב

$(function(){setImageBanner('c9cbae17-4ad3-4909-9af7-22297121787f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ביום חמישי 29.12.22 התקיים בבית הבנים בכפר מנחם ערב הוקרה חגיגי לאנשי החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי ביואב במעמד מ"מ ראש המועצה, עופר סלע וראש המועצה היוצאת וחה"כ ד"ר מטי צרפתי הרכבי ובהשתתפות מנכ"לית המועצה, מירית דגני, מנהל מחלקת החינוך, ינקלה שטיינברג וצוותו, נשות ואנשי חינוך מהחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, מנהלות ומנהלים, מחנכות ומחנכים, אנשי צוות, עובדיי המועצה ואורחים.

החינוך ביואב פועל על בסיס התפיסה לפיה "חינוך בונה קהילה וקהילה בונה חינוך". המערכת מותאמת לצרכי הקהילה ומאפייניה הייחודיים, מסייעת לחיזוקה ולחוסנה ופועלת בשיתוף ותיאום עם הנהגות הישובים, הקהילה וההורים.

במועצה אזורית יואב גאים בכל אחת ואחד מאנשי החינוך, השותפים למערכת החינוך היואבית, השואפת למצוינות בה כל תלמיד ממצה עד תום את יכולתו, רוכש תשתית אוריינית מדעית וטכנולוגית ויכולות ללמידה ויצירה. יחד עם החינוך החברתי ביואב אנו מסייעים לצמיחתם של ילדינו להיות אזרחים מעורבים, מחויבים לסביבתם החברתית והפיזית, הרואים עצמם שותפים פעילים לתיקון עולם.

בשנה האחרונה זכתה המועצה ואנשי החינוך הפועלים בה להכרה במצוינות בחינוך. המועצה זכתה בפרס החינוך המחוזי והייתה מועמדת לפרס חינוך ארצי, "צפית" היה מועמד לפרס חינוך יישובי, סילביה שטריק זכתה כמורה מצטיינת ארצית וגן שחף מקיבוץ בית ניר כמצטיין מחוזי.

במועצה אזורית יואב מחויבים למתן פתרונות איכותיים לכלל ילדיה, כלל תלמידיה. המועצה תמשיך להתמקד באוכלוסיות החינוך המיוחד, תפעל למתן פתרונות מותאמים על מנת שכל ילד וילדה ימצאו את מקומם הראוי והנכון ותמשיך לחתור להענקת כלים חדשניים למען המצטיינים.

במהלך הערב הוענקו תעודות הוקרה ושי לפורשות ממערכת החינוך לאחר עשרות שנות שירות במסירות גדולה למען הילדים ובני הנוער. את הערב חתמה הופעתה של השחקנית והסטנדאפיסטית יעל לבנטל.

באדיבות המועצה

מ"מ ראש המועצה עופר סלע ציין כי: "כמחנך ואיש חינוך בעברו, אני יודע עד כמה עבודת החינוך אינה נגמרת. זו עבודה אליה אנו נשאבים, באהבה גדולה, ברוב המקרים לא באופן מתגמל כספית, אבל עושים זאת מתוך שליחות גדולה ותפיסה ערכית הרואה בחינוך הדור הצעיר מרכיב חיוני בחוסנה של החברה ולמען עתידה של המדינה. תודה על המסירות, על ההשקעה, הסובלנות, ההתמדה, המקצועיות על החיוך בבוקר, על ההבנה כי חינוך אינו רק מקצוע אלא שליחות למען עתיד ילדינו, עתיד החברה".

מנהל מחלקת החינוך ינקלה שטיינברג ציין כי: "אין גאוה ואין שמחה שמשתווה לזו של מורה, גננת, מדריכה, סייעת, מנהלת ששמחים בהישג של ילד שרואים תינוקות צומחים לילדים וילדות נערים ונערות, שמתפתחים לאנשים בוגרים שמשרתים, עובדים, מקימים משפחות שהופכים לאזרחים פעילים מועילים שואפים לטוב. מדי פעם אנחנו עוצרים כדי להגיד תודה, להגיד שאנחנו מודעים לקושי ולאתגר וחשוב לנו להביע הערכה והוקרה לקבוצה המקסימה הזו שמקדישה את עצמה למשימה החשובה מאין כמוה של חינוך הילדים והילדות של כולנו ובמיוחד תודה לנבחרת הפורשים המקסימים שלנו – זה עונג מיוחד להגיד לכם תודה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה