פותחים את שנת הלימודים תשפ"א במועצה האזורית באר טוביה

$(function(){setImageBanner('30ed9803-ff36-4940-b0e5-89d3057523a3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

שנת הלימודים תשפ"א נפתחה הבוקר כסדרה במועצה האזורית באר טוביה. שנת הלימודים לא תהיה דומה לשגרה אותה הכרנו לפני פרוץ נגיף הקורונה והלימודים יתנהלו לפי מתווה משרד החינוך ומשרד הבריאות במטרה למנוע את התחלואה גם במסגרות החינוכיות עד כמה שניתן. 5,856 תלמידים ילמדו השנה במוסדות החינוך בגנים ובבתי הספר




בשנת תשפ"א ילמדו בבאר טוביה 5,856 תלמידים בחמישה בתי ספר יסודיים ובשני תיכונים. 4,652 תלמידים ילמדו השנה מכיתה א' עד י"ב בביה"ס, היתר ילמדו בגני הילדים: 384 בגני טרום- טרום חובה, 398 ילדים בגני טרום חובה ו-421 ילדים בגני חובה. אל כיתה א' עלו בשמחה השנה 375 ילדים, 518 תלמידים עלו לכיתה ז'. 372 תלמידים פתחו את השנה בכיתה י'.

 

ראש המועצה קובי אביבי, היה אמור לקיים סיור יחד עם הצוותים החינוכיים בין מוסדות החינוך, אך הוא בוטל. הסיבה: בבוקר אחד בספטמבר קיבל ראש המועצה הודעה על כך כי שהה בקרבת חולה קורונה מאומת. "מבחינת משרד הבריאות אינני צריך להיכנס לבידוד, אך בשל מחויבותי לבריאות ילדי מערכת החינוך, הצוותים החינוכיים ועובדי המועצה – הסיור נדחה", הודיע ראש המועצה.

 דוברות באר טוביה

"שנת הלימודים תשפ"א תתנהל באמצעות למידה בקפסולות ולמידה מרחוק, אך אנו במועצה עשינו, ככל שניתן, על מנת להכשיר את המורים והמורות, הגננות והסייעות, למתן מענה הולם ורגיש לילדים, לרבות אוזן קשבת וערנות לצרכי התלמידים, בעיקר בעת הזו", אמר ראש המועצה קובי אביבי והוסיף: "נדמה לי שמזמן לא חיכינו בציפייה כה גדולה, הורים וילדים כאחד, לפתיחת שנת הלימודים והיא מהווה עוגן של שפיות במציאות המורכבת שהכתיב לנו נגיף הקורונה. אני מבקש לאחל לכם  ולכן, תלמידות ותלמידים יקרים, ילדי הגנים, מנהלים, מורים, גננות, סייעות וכל צוותי מערך החינוך במועצה- שנת לימודים מוצלחת, בריאה ומלאת הישגים. שנת הלימודים החדשה והמאתגרת היא ההזדמנות שלכם, תלמידים ותלמידות, להוכיח לעצמכם את יכולותיכם ואני מאחל לכולכם תשפ"א: תהא שנת פריחה אישית ושנגשים את משאלותינו לטובה". ראש המועצה התרגש יחד עם חמישה מתוך שמונת נכדיו כאשר הם פתחו את שנת הלימודים בבית הספר מבואות במועצה.

 דוברות באר טוביה

מנהלת מדור גנים אביבה גרשון ציינה כי השנה הילדים ילמדו ב-24 גני חובה ועוד 29 גני טרום-טרום חובה. שני גנים מתוכם הם במסגרת החינוך המיוחד. "השנה הכנסנו לגני החובה את תוכנית 'גוגלה'- תכנית המפתחת כישורי שפה ומחשב וכלים ממוחשבים המיועדים להכין את הילדים לעולם המתוקשב שלתוכו הם גדלים כאשר הם יכולים להמשיך בלמידה גם מהבית", אמרה אביבה. "מעצם היותנו מועצה הכוללת רק מושבים המבוססים על חקלאות, הטבע הוא המשאב העיקרי של המועצה והגננות "מנצלות" אותו לטובת למידה משמעותית הכוללת ביקורים ברפתות, בלולים, בדירים ובשטחי חקלאות למיניהם, דרכם לומדים הילדים תהליכים, מכירים את הטבע בדרך בלתי אמצעית, מעשירים את שפתם, את ידע עולמם וחווים חוויות ייחודיות".

 

מנהלת מחלקת החינוך, דורון חנין ציינה כי כחלק מיעדיה ומיעדי ראש המועצה, נפתחה בשנת תש"פ בבית ספר נופים כיתת תקשורת לתלמידים על הרצף האוטיסטי והם השתלבו בהצלחה בכל הפעילויות של בית הספר. "התלמידים נהנו מצוות מסור, מיום לימודים ארוך, וארוחת צהריים איכותית. בהמשך למימוש החזון החינוכי שלי אנו פותחים בתשפ"א כתת ליקוי למידה נוספת לתלמידי כתות א-ג בבית ספר מבואות", אמרה דורון. כמו כן, בית ספר שדות ממשיך בצמיחתו ויגדל ב-3 כתות א' במבנים חדשים ובשנה זו ילמדו בו תלמידים בכתות א-ג. בית הספר התיכון האזורי באר טוביה עבר לניהול רשת אמי"ת, מהמובילות בארץ עם הישגים מרשימים. הרשת מביאה עמה ראייה פדגוגית חדשנית. למנהל בית הספר מונה אביגדור וייצמן בעל ניסיון עשיר בניהול בתי ספר.  מנהלת חדשה מונתה לבית ספר נופים, שגית איפרגן, שכיהנה כסגנית מנהלת מוערכת.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה