פינת הנצחה חדשה לזכרם של נופלי ונופלות המועצה האזורית חוף אשקלון

$(function(){setImageBanner('d0fd4fbf-1efb-4188-bd6e-dd7e80d328ef','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

138 זכרונות: המועצה האזורית חוף אשקלון משיקה פינת הנצחה ייחודית לזכרם של נופלי ונופלות תושבי המועצה

לציון יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה תשפ"ג, השיקה היום (שני ) ערב יום הזיכרון, המועצה האזורית חוף אשקלון, פינת הנצחה ייחודית דיגיטלית, להנצחתם של נופלי ונופלות המועצה, בספרייה המועצתית ביישוב בת הדר.

דוברות חוף אשקלון

על הקיר המרכזי הוצבו לוחות הנצחה עם שמן של כל נופל ונופלת, תאריך הנפילה וגילם, ובנוסף Q-code לסריקה בטלפונים החכמים המאפשר גישה דיגיטלית למידע נוסף אודות כל נופלי המועצה לדורותיהם.

דוברות חוף אשקלון

בנוסף, בפינת ההנצחה ישנה עמדת מידע דיגיטלית, שבה ניתן לראות חומרים נוספים כגון ספרים שנכתבו על הנופלים, תמונות וסיפור נפילתם, קישור לאתרי היחידות הצבאיות ואפשרות להדלקת נר זיכרון דיגיטלי במקום. הכל באתר חדש שהוקם במיוחד לצורך פינת ההנצחה.

פינת ההנצחה מועצה אזורית חוף אשקלון

במועצה האזורית חוף אשקלון ישנם 122 נופלות ונופלים חללי צה"ל, ו-16 נפגעות ונפגעי פעולות איבה בהקמת פינת ההנצחה סייעו, אבי רוגובסקי מחברת 'תבונה' אשר הקים את מערכת המידע הדיגיטאלית "גלעד-לזכרם", והיה אמון על איסוף המידע, אירגונו תכנון האתר וליווי הקרוב בתהליך הקמת אתר ההנצחה, ודוד שלמה איש הביצוע וההקמה.

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו: "פינת ההנצחה בספרייה המועצתית הוקמה על מנת להנציח את נופלי המועצה, באופן חדשני ודיגיטלי. כל בן או בת משפחה, מבקרים ואורחים אשר יבקרו בפינה, יוכלו לקבל מידית מידע מלא ורחב אודות כל נופלת ונופל. יהי זכרם של חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, ברוך".

רויטל לביא, מנהלת הספרייה המועצתית: "הנצחת הנופלות והנופלים תהיה מתמשכת לאורך כל השנה. גם בשילוב חומרים ומידע נוספים מטעם 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה