"פרויקט סיפור חייו" תלמידי תיכון אמית באר טוביה, הנציחו את נופלי בית הספר בדרך מרגשת

$(function(){setImageBanner('5fc947bf-f521-42ae-9b10-e1d00969f374','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

במסגרת פרויקט "סיפור חייו״ תלמידי שכבת י׳ בתיכון אמית באר טוביה, הנציחו את נופלי בית הספר כחלק מתכנית התפתחות אישית ומעורבות חברתית. במהלך הפעילות התלמידים נחשפו לסיפורי לוחמים ומפקדים, צפו במגוון סרטי זיכרון אודות הנופלים ומשפחותיהם, חקרו ולמדו על הנופלים בוגרי בית הספר

בבית הספר אמית באר טוביה נותנים דגש משמעותי על סיפורם של חללי צה"ל בכלל ובוגרי בית הספר בפרט. ביום ראשון השבוע יצאה נציגות תלמידים ומורים משכבת י' אל בתי העלמין ברחבי המועצה האזורית באר טוביה. הם הניחו על קברי הנופלים בוגרי בית הספר עציצים, חלוקי נחל מקושטים, והדליקו נרות נשמה לזכרם.

אמית באר טוביה

במהלך הסיור התלמידים הקריאו קטעי מידע על סיפור חייהם ומותם של הנופלים והקריאו שירים לזכרם. הביקור בבתי העלמין היווה נקודת שיא בפרויקט משמעותי וחשוב זה. על מנת להנציח את זכרם ומורשתם שיתפו ביום שני השבוע תלמידי שכבת י' את תלמידי שכבת ט' בסיפור חייהם ובגבורתם של הנופלים.

אמית באר טוביה

פרויקט "סיפור חייו" מספר את סיפוריהם האישיים של חללי מערכות ישראל בוגרי ביה"ס, ומצווה לאסוף אותם ולשמר אותם בזיכרון הקולקטיבי ובזיכרון האישי של כל תלמיד ותלמידה. המפגש של התלמידים עם דמות הנופלים לימד אותם על גבורה ועל תרומה למדינה. "חשוב לנו להנציח את בוגרי בית הספר ולהסביר לתלמידים את גבורתם ובעיקר את העובדה שבזכותם ובזכות הנופלים האחרים אנו חיים כאן בארץ ישראל" אמרה מנהלת שכבה י' יפית בש.

אמית באר טוביה

"הפרויקט החשוב הזה מבטיח שלא נשכח את החללים בוגרי בית הספר וסיפורם ילווה את תלמידינו. הפרויקט היה חשוב ומשמעותי מאוד עבור התלמידים". דיצה אדרי מנהלת ביה"ס סיפרה בהתרגשות על הפרויקט החשוב ״ נמשיך להנציח את סיפורם ומורשתם של בוגרנו היקרים שנפלו על הגנת המולדת ונהיה אנחנו החולייה המקשרת בהנחלת מורשתם לדורות הבאים.

תלמידי אמית באר טוביה

תלמידי אמית באר טוביה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה