אלי כהן תושב עוטף עזה קיבל את פרס מגן העובדים

$(function(){setImageBanner('7c346591-a6ac-4db2-ac16-3fd61a45039c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אלי כהן, ממושב זמרת, זכה לקבל משרת החינוך ומיו"ר הסתדרות העובדים הלאומית את הפרס הנחשב. לאחר מכן הדליק את נרות החנוכה עם שחקני הפסטיגל ישראל קטורזה, עדן אלנה ובר מיניאלי

ישראל קטורזה, עדן אלנה ובר מיניאלי פגשו בשני בערב את יו"ר ועד עובדי yes, אלי כהן, תושב עוטף עזה, שקיבל את מגן ההסתדרות הלאומית ליו"ר הוועד המצטיין. השחקנים השתתפו עימו ועם שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון ויו"ר ההסתדרות הלאומית יואב שמחי בהדלקת הנרות החגיגית של המופע.

הסכם yes UP אותו השיג ועד עובדי  yes, זיכה את אלי כהן בפרס מגן העובדים, הפרס השנתי של ההסתדרות הלאומית לוועד המצטיין. את הפרס העניקו יו"ר ההסתדרות יואב שמחי ושרת החינוך יפעת שאשא-ביטון במסגרת הופעה של הפסטיגל אליה הגיעו אלפי עובדים המאוגדים בארגון. "הסכם Yes UP שנתתם את הנשמה כדי שייחתם מול הנהלת החברה קידם את הבטחון התעסוקתי של העובדים שנות דור, והוסיף עשרות מיליוני שקלים לעובדים", אמר שמחי.

אלי כהן, תושב מושב זמרת, הנשוי לאושרית ואב לארבעה ילדים, עובד ב-yes כטכנאי וכמנהל מאז הקמתה, הגיב בצניעות: "חברים יקרים, הפרס הזה לא שייך לי - הוא שלכם, העובדים! אתם אלה שנותנים את הנשמה כל יום. אתם, שעמדתם איתנו במשא ומתן עד שהבאנו את הסכם yes UP. ותודה ענקית להסתדרות הלאומית, הגב של כולנו, שהעניקו לנו את הכבוד הגדול הזה. לכבוד הוא לנו שאתם השותפים שלנו לדרך. קרו לנו הרבה ניסים השנה. לחיי עוד שנים של הצלחות".

צילם ליאור שמחי

ב-yes 1,150 עובדים, רבים מהם תושבי הדרום, שעובדים במוקד באר-שבע או כמתקינים וכטכנאים. ההסכם הקיבוצי החדש, עליו נשא ונתן הוועד במשך חודשים ארוכים, הרחיב את מטריית ההגנה של העובדים והבטיח להם בטחון תעסוקתי לצד הרחבת הזכויות וההטבות המגיעות להם. בהסכם הובטח, בנוסף, כי חטיבות המטה יישארו ב-yes ולא יועברו לפלאפון – בכך הציל את משרותיהם של רבים.

 צילם ליאור שמחי

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה