צמיחה דרך מנהיגות: יום מיוחד העצים את כישורי המנהיגות של תלמידי שכבת ח' בתיכון אמית באר טוביה

$(function(){setImageBanner('81897191-edc7-44e0-ad16-576784d8036a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

יום מנהיגות מיוחד התקיים בסוף השבוע שעבר לתלמידי שכבת ח' בתיכון אמית באר טוביה. הפעילות כללה שיעורי מנהיגות שונים כאשר גם הורים לילדים העבירו הרצאות לתלמידים. "הילדים היו מקסימים השתתפו ושאלו שאלות ענייניות" סיפרה ד"ר שרונה דובדבן -ששון אם לתלמיד שהעבירה הרצאה.

תחת הכותרת "בוחרים להנהיג בחברה הישראלית", התקיים בסוף השבוע שעבר יום מיוחד בנושא מנהיגות לתלמידי ולתמידות שכבה ח' בבית הספר אמית באר טוביה.

 

במהלך החודשיים האחרונים מלווים את התלמידים סטודנטים מתוכנית רגב, בתכנית מנהיגות מיוחדת ובהובלתה של ד"ר ליאת מירב ממכללת גבעת וושינגטון. עם פתיחת היום קיימו הסטודנטים שיעור מעניין בנושא מנהיגות בכל כיתות השכבה. לאחר מכן נציגים מכיתות שונות בשכבה העבירו פעילות בנושא מנהיגות בכיתות לשאר התלמידים.

 אמית באר טוביה

במהלך השיעורים בתכנית המנהיגות  הכינו התלמידים תוצרים שונים, עם אותם התוצרים הוקמה תערוכה מיוחדת במבנה השכבה על ידי אורנה שי- שהרבני, מחנכת בשכבה ומורה לאמנות. נוסף על כך הוקמה במה מיוחדת ותלמידי כיתת המוזיקה בשכבה בהובלתו של אחראי חדר המוזיקה, שלומי בראל, ניגנו להנאתם של התלמידים מוזיקה ערבה לאוזן במהלך ההפסקות באותו היום.

 אמית באר טוביה

כאמור אחד משיאי היום היה הרצאות של הורים בתחומים שונים. ההורים המתנדבים היו ד"ר שרונה דובדבן ששון שהעבירה הרצאה בנושא רשתות חברתיות והשפעתם על בני נוער, טליה בן הרוש בנושא כלבנות טיפולית, אילן שפירא בנושא "אסטרונומיה, השמש החיים וכל השאר". דיקלה פחימה העבירה פעילות בנושא "מה עשית היום בשביל כדור הארץ". גם רוני לוי, בעלה של מרינה לוי, מחנכת בבית הספר העביר הרצאה בנושא טיל החץ.

 

"דיברתי על רשתות חברתיות וההשפעה שלהן על בני הנוער, זה קשור לתחום העיסוק שלי כרופאת ילדים ומנחת סדנאות בנושא בריאות שונים", סיפרה ד"ר שרונה דובדבן-ששון "הילדים היו מקסימים, השתתפו ושאלו שאלות נהניתי מאוד להעביר להם את החומר".

 

 

"היה יום מיוחד מרגש ומבורך שבו התלמידים נחשפו לנושא החשוב של מנהיגות, לקחו בו חלק פעיל, נטלו יוזמה והעבירו שיעורים בכיתות השונות", סיפרה מנהלת השכבה ורד נורני. "אני מודה מאוד להורים ולסטודנטים שהגיעו להעשיר את התלמידים מהידע החשוב שלהם ועל תרומתם המשמעותית לחיזוק הקשר בין בית הספר והקהילה. מדובר בשיתוף פעולה מדהים עם הקהילה. התלמידים נחשפו לעולמות שונים ולנושאים שהם לא לומדים במסגרת הלימודים הרגילה ואין דרך לימוד טובה יותר מזו להעשיר את התלמידים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה