קול ששון וקול שמחה בחצר בית הספר בבאר טוביה

$(function(){setImageBanner('a011355e-e311-4c4a-a79c-623662f2af2b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

תגידו מזל טוב למנחם וירין בטיטו, שנישאו בשבוע שעבר בחצר בית הספר באר עמ"י במועצה האזורית באר טוביה. בני הזוג, שניהם תושבי אשקלון, תכננו להינשא לאחר ראש השנה, אך בשל הנחיות משרד הבריאות והוראת הממשלה להטיל סגר החל מערב ראש השנה, הם החליטו להקדים את המועד.

צילום: מאיר לביא    בצילום-מימין-יעקב בטיטו, החתן והכלה ונורית בטיטו, המורה

אמו של החתן, נורית בטיטו, מורה בבית הספר באר עמ"י במועצה האזורית באר טוביה, חשבה על פתרון יצירתי וסברה שדווקא בחצר הירוקה והפסטורלית של בית הספר, ניתן יהיה לקיים חופה וקידושין- וכך היה. 

יעקב בטיטו, אבי החתן: "בשבועיים האחרונים היינו מכווצים מאי הודאות והתרוצצנו מאולם אחד לאולם אחר ובסוף מצאנו את האור בבאר טוביה. פנינו למנהל בית הספר תומר אמנו והוא פנה לראש המועצה, קובי אביבי והסביר לו שאם לא נקיים את החתונה, אז נהיה במצב בעייתי. ובאמת קיבלנו את ברכת הדרך ובתוך יממה קיבלנו את האישורים הנדרשים. ראש המועצה עשה שירות טוב ושימח את החתן והכלה". 

החתן, מנחם, משרת בחיל תותחנים והכלה היא סטודנטית להוראת מדעים. החתונה התקיימה רק עם כרבע מהמוזמנים, כמאה איש, עם תזמורת, רב, קייטרינג והרבה מצב רוח. "האירוע היה בהתאם לנהלים, הזוג נהנה מאוד והיתה חתונה יפה ואינטימית", אמר יעקב. 

מה המסר לזוגות צעירים בתקופה הזו ? 

"שאפשר להתחתן ולשמוח גם במציאות מורכבת ובהיקפים מצומצמים והם אינטימיים ומיוחדים מאוד". 

ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי: "אני מאחל לזוג הצעיר הרבה שמחה ואושר". 

מנהל בית הספר, תומר אמנו: "העמדנו את בית הספר לרשות החתן והכלה ללא היסוס וראש המועצה נתן ברכתו לאירוע בבית הספר. כמערכת חינוכית החותרת לחסד ונתינה ראינו באירוע זה זכות עצומה". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה