ראש המועצה האזורית מרחבים שי חג'ג' אובחן כחולה נגיף הקורונה

$(function(){setImageBanner('3b3bb284-7ca7-41b9-a16b-8d328dc08f89','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ראש המועצה שי חג'ג' נבדק בעקבות חשיפה לחולה מאומת ונמצא חיובי.ביום ראשון בצהריים, נערכה באולם הישיבות במשרד הפנים בירושלים, ישיבה בהשתתפות שי חג׳ג׳, ראש מועצת מרחבים ויו״ר מרכז שלטון רשויות מקומיות. חג׳ג׳ אובחן היום (יום ג׳) כחולה קורונה. הישיבה נערכה לפי כל הכללים המחמירים. בחדר נכחו כל העת עשרה אנשים ששהו במרחק האחד מהשני ונמנעו ממגע, הערב ראש המועצה פרסם הודעה לתושבים

שי חג'ג' ראש המועצה האזורית מרחבים ויו"ר מרכז המועצות האזוריות בישראל

הערב, מיד לאחר ההודעה כי חג׳ג׳ חולה בקורונה, הכניסו עצמם כל משתתפי הישיבה לבידוד. כעת הם ממתינים לתחקור של משרד הבריאות שיקבע את המשך ההליך לגביהם. כל משתתפי הישיבה יפעלו בהתאם להנחיות הרפואיות של משרד הבריאות.

ראש המועצה שי חגג פרסם הודעה ובה כתב"

"תושבות ותושבים, חברים יקרים, אמש עברתי בדיקה ולפני זמן קצר הודיעו לי כי הבדיקה חיובית. ארגיע ואומר ששלומי טוב, קצת צינון. אני אעבוד מהחדר, והמועצה האזורית מרחבים ומרכז המועצות האזוריות ימשיכו להעניק לכם את השירותים הטובים ביותר. בריאות טובה לכולם שי" .

 לצדו של חג'ג' ישבו בכנס שעסק בהיערכות החקלאים להתפשטות הנגיף השר הנגבי וחברי הכנסת שוסטר ובן ברק. בניגוד להנחיות משרד הבריאות שפרסם את מסלולו של חולה קורונה נוסף שנכח בכנס, הנגבי לא נמנע מההשבעה אתמול ובא במגע עם עשרות בני אדם במשכן.

  העלילה הסתבכה כאשר התברר כי חג'ג' פגש גם את השר דרעי בישיבה שהתקיימה ביום ראשון בצהריים באולם הישיבות במשרד הפנים בירושלים. בישיבה זו נכחו גם מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש העיר מודיעין-מכבים-רעות חיים ביבס, סגן יו"ר השלטון מקומי וראש העיר דימונה בני ביטון, יועץ התקשורת של שר הפנים ברק סרי, היועץ המשפטי של משרד הפנים עו"ד יהודה זמרת, ראש מנהל החירום במשרד הפנים אלי רגב, ראש המועצה הממונה בירכא מוני מעתוק, סמנכ"ל משרד הפנים וראש מועצה הממונה בטבריה אריאל יוצר, סגן הממונה באגף תקציבים באוצר גלית וידרמן, ראש אגף בכיר לבקרת הון אנושי במשרד הפנים איתי טמקין, עובד אגף התקציבים במשרד האוצר וריאל שמיר בלאט ומ"מ דובר משרד הפנים.

שוסטר מסר אמש כי "התבשרתי הערב שחברי שי חג'ג' חלה בקורונה. משום שישבנו במרחק קרוב אחד לשני בכנס ההיערכות של ענף החקלאות למשבר הקורונה ביום ד' האחרון, וחרף העובדה שאני מרגיש מצוין בימים האחרונים ונמצא בתפקוד מלא, הנחיות משרד הבריאות מחייבות אותי להכנס לבידוד באופן מיידי. לכן החל מהיום ועד יום ד' הבא (14 יום לאחר הכנס בו שהינו יחד), אשהה בבידוד בביתי.

  "חשוב לי להבהיר: גם בתקופת הבידוד אני מתכוון להמשיך בעשייה הציבורית מהמרחב המבודד, ולממש את חובתי הציבורית כלפי החקלאים ותושבי המרחב הכפרי ששלחו אותי לייצג אותם. ככל שיהיה צורך וככל שהדבר יתאפשר, בתיאום בין משרד הבריאות והכנסת, אגיע באופן מאובטח ואחראי, להצבעות הכנסת".  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה