ראש המועצה האזורית יואב נתי לרנר נכנס לתפקידו

$(function(){setImageBanner('1c0f0067-318e-4b96-bed8-82bae57822ca','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מליאת המועצה החדשה התכנסה לישיבתה הראשונה ונפרדה מחברי המליאה היוצאת

מליאת מועצה אזורית יואב התכנסה לישיבתה החגיגית הראשונה בקדנציה זו ביום רביעי 7.6.23, זאת לאחר שראש המועצה הנבחר נתי לרנר נכנס לתפקידו וכלל חבריה חתמו על הצהרת האמונים כפי שמתחייב בחוק: "אני מתחייב לשמור אמונים למדינת ישראל ולמלא באמונה את שליחותי במועצה".

במהלך הישיבה החגיגית התקיים טקס הוקרה לחברי המליאה היוצאת וחולקו תעודות הוקרה על ידי ראש המועצה נתי לרנר. פרידה מיוחדת נערכה מעופר סלע, שכיהן כממלא ראש המועצה במהלך החודשים האחרונים, לאחר היבחרה של ד"ר מטי צרפתי הרכבי לכנסת. סלע כיהן בהתנדבות במשך 32 שנים בשלל תפקידים כממלא מקום, סגן  וחבר מליאה.

באדיבות המועצה

ראש המועצה נתי לרנר הודה לכל אחת ואחד מחבריי המליאה היוצאת, שחלקם ממשיכים גם במליאה זו, על שירות מסור וערכי למען תושבי יואב – שירות שבא מאהבה לתושבים, לקהילות, לערכים שמלווים את כל הנוכחים, ונותנים את האנרגיה לכהן כנציגי ונבחרי ציבור.

ראש המועצה הודה באופן מיוחד לחברת הכנסת ד"ר מטי צרפתי הרכבי על למעלה מעשור בו הובילה את המועצה, על שלל אתגריה, להישגים בכל תחומי העשייה למען התושבים והקהילה.

באדיבות המועצה

ראש המועצה נתי לרנר ציין כי:  "לאחר שנים רבות בעשייה ציבורית מוניציפאלית כעובד ציבור ומנהל, אני נרגש לפתוח דף חדש והפעם בכובעי החדש כנבחר ציבור. כמי שהיה במשך שנים רבות בצד הביצועי של העשייה המוניציפאלית ציבורית אני רוצה להביע את הערכתי הרבה לנבחרת עובדי המועצה. לאורך כל התקופה האחרונה, וביתר שאת בימים האחרונים, נחשפתי לארגון שהוא בית ומשפחה. אני שמח שאת הבית הזה מלווים עובדות ועובדים מסורים, אשר רואים לנגד עיניהם את טובת הציבור והקהילה".

עוד הוסיף לרנר כי: "אני רואה בכם, חברי למליאת המועצה, שותפות ושותפים מלאים לדרך ואני סמוך ובטוח כי אתכם ועם עובדי המועצה המסורים נוכל להגיע ליעדים אותם אנו מציבים לעצמנו, כי לתושבי יואב מגיע את הטוב ביותר.

בתום דברי הברכה ציין ראש המועצה כי: "כעת חובת ההוכחה עליי, עלינו. הפיקדון שהופקד בידינו בעל ערך רב. האחריות שלנו כנבחרי ציבור היא לשמר את המרחב הכפרי, האופי הקהילתי, החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, הדאגה לוותיק וכל אותם ערכים עליהם גדלנו והתחנכו. אך אל לנו לשקוט על השמרים. אנחנו כאן כי אנחנו רוצים להוביל, לשפר ולקדם את כל תחומי העשייה כאן במועצה, ואנו נעשה זאת בשילוב ידיים, במקצועיות ובנחישות יחד עם כל הכוחות במועצה למען עתיד הקהילה, עתיד ילדינו למען כלל תושבי המועצה".

נתי לרנר בן 55 מתגורר בקיבוץ רבדים נשוי לשרית ואב ל-3 ילדים, ים לוחם בנח"ל, הראל תלמיד "צפית" ושירה תלמידה ב"תלמה ילין". ב- 30 שנים האחרונות כיהן בשורה של תפקידי ניהול בשלטון המקומי, כאשר בתפקידו האחרון שימש נתי במשך כ-6 שנים כראש מנהל רכש ומשאבי אנוש בעיריית ראשון לציון. בתפקידו היה אחראי על 5000 עובדים ותקציבים של מאות מיליוני שקלים. לפני כן שימש כסמנכ"ל הפיתוח והארגון של עיריית בת-ים במשך 8 שנים במהלכן ניהל את הוועדה המקומית בעיר בת ים. לפני כן עבד כ- 15 שנה בעיריית חולון בשורה של תפקידי ניהול ביניהם מנהל האגף המוניציפלי בעיר. בצעירותו שימש לרנר כמנהל מחוז מרכז והדרום בצופים. הוא בוגר תואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני במדיניות ציבורית באוניברסיטת תל אביב.

 

                                                                                               

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה