ראש מועצת רמת הנגב דורש תגבור ביטחוני: קורא למשרד לביטחון לאומי לאשר את השיטור המועצתי

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('cd79d766-aad3-4b50-8686-eaa30dd789f3','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,55776,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('cd79d766-aad3-4b50-8686-eaa30dd789f3','/dyncontent/2026/4/23/42cf0336-417d-4bd9-a800-2bf7b29f551c.jpg',21043,'יואב אייטם כתבה ',525,78,true,55776,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

ערן דורון טוען כי למרות המלצות גורמי המקצוע וביקור של ראש הממשלה באזור, רמת הנגב ממשיכה להמתין לאישור השיטור המועצתי: "המצב רק החמיר, הגיע הזמן למעשים."

ערן דורון רמת נגב

ראש המועצה האזורית רמת הנגב, ערן דורון, תקף את התנהלותו של השר לביטחון לאומי בכל הנוגע לאישור השיטור המועצתי במועצה, וטען כי חרף ההבטחות והמלצות גורמי המקצוע, המהלך טרם יצא לפועל.

לדברי דורון, כבר עם כניסתו של השר לתפקיד לפני כשלוש וחצי שנים הוצג בפניו הצורך הדחוף בחיזוק המשילות באזור. "לצערי, בכל פעם היה תירוץ אחר  פעם תקציב המדינה ופעם סיבה אחרת. לא עזרו המכתבים והפניות, ובינתיים המצב רק הלך והחמיר", אמר.

דורון הוסיף כי בחודש ינואר השנה הגיע ראש הממשלה יחד עם השר לביטחון לאומי לסיור ברמת הנגב, במהלכו נחשפו מקרוב לאתגרי הביטחון והמשילות באזור. "ראש הממשלה ראה במו עיניו עד כמה נדרש לתגבר את כוחות המשטרה", ציין.

לדבריו, כלל גורמי המקצוע במחוז הדרום של המשטרה, במשמר הגבול ובמשרד לביטחון לאומי המליצו על הפעלת השיטור המועצתי ברמת הנגב, אולם למרות זאת, המועצה הוצאה פעם אחר פעם מרשימת הרשויות הזכאיות.

"יש הרבה דיבורים ומעט מעשים", אמר דורון. "השר מכיר היטב את המציאות ויודע שהשיטור המועצתי הוא המינימום הנדרש מול האתגרים הקיימים. אני מצפה ממנו לממש את הבטחותיו ולאשר לאלתר את השיטור המועצתי לרמת הנגב."

 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה