ראש מועצת שדות נגב לשעבר מאיר יפרח הלך לעולמו הערב

$(function(){setImageBanner('141a649f-6594-4fbd-ad68-739c20313fd2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

תושבי המועצה האזורית שדות נגב התבשרו הערב בדבר פטירתו של ראש המועצה לשעבר מאיר יפרח , הוא יובא למנוחת עולמים בבית העלמין גבעת שאול בעיר הבירה.

מאיר יפרח ז"ל היה ראש מועצה של שדות נגב  וכיהן בראשות המועצה עוד בימים שקראו לה "עזתה", כמו כן הוא שימש בתפקיד בתקופה הראשונה שבה נורו רקטות לעבר העוטף. לתפקיד הוא נבחר בשנת 1998 לאחר פרישתו של אהרון כלפה

אחרי שלוש קדנציות שנמשכו עד בחירות 2012, הוא נפרד מהתפקיד אחרי שהפסיד לראש המועצה הנוכחי תמיר עידאן בפער של 3 קולות בלבד.

בראש מרץ האחרון בשדות נגב קיימו  טקס הוקרה למאיר יפרח.

מאיר החל את עשייתו הציבורית כנציג הוועדה החקלאית ומשם המשיך לקריירה ארוכת שנים כאשר השיא היה כאמור, שתי קדנציות כראש המועצה בין השנים 1997-2012 .

לאורך השנים פעל מאיר רבות על קידומה של שדות נגב כאשר אחד מהיעדים ששם לעצמו היה הקמת היכל התרבות בשטח המועצה לרווחת התושבים ובכדי להעשיר את חיי התרבות באזור.

ראש המועצה הנוכחי תמיר עידאן סיפר בנאומו שלפני מספר חודשים החליט לקדם את הרעיון ולהוקיר למאיר תודה בטקס מרגש שיתקיים בהיכל התרבות של שדות נגב.

הרעיון "עשה לו כנפיים" והתגובות לא איחרו לבוא כאשר מאחרון עובדי המועצה ועד התושבים ללא יוצא מן הכלל שיבחו כולם את המהלך כאשר חלקם אף הרעיפו שבחים וציינו שעל כולנו ללמוד כיתד יש להוקיר תודה לאדם על פועלו עוד בחייו. טרם תחילת הטקס הוזמנו האורחים למבואת הכניסה, שם הסירו יחד, ראש המועצה הנוכחי תמיר עידאן וקודמו בתפקיד- מאיר יפרח, את הלוט מעל לוח ההוקרה המיוחד שהוצב בכניסה להיכל התרבות ובו הכרת תודה למאיר על פעילותו רבת השנים וכמובן על הקמת ההיכל.

.

עם היוודע דבר לכתו, בטרם עת, ולאחר מחלה קשה של מאיר יפרח ראש המועצה האזורית שדות נגב לשעבר, ספד לו תמיר עידאן ראש המועצה:

''מאיר היה איש אשכולות ואהוב על הבריות. תרומתו לשדות נגב הייתה אדירה. הוא הוביל את המועצה למחוזות חדשים ועדכניים, תרם רבות לצמיחתה והפיכתה למועצה משגשגת ומוערכת. לפני שבועות אחדים הגעתי ביחד עם מספר עובדי המועצה לבקר אותו. המפגש היה מרגש ועוצמתי. התפללתי בכל ליבי שיחלים מהמחלה הארורה, אך לצערנו, אתמול בערב התבשרנו בבשורה הקשה והמרה.

הייתה לי הזכות והכבוד, להוקיר אותו עוד בחייו. רק לפני כשנה קיימנו טקס הוקרה אליו הוזמן אחר כבוד מאיר ז''ל ביחד עם בני משפחתו, חברים ועובדי המועצה. מאיר ייזכר כראש מועצה שפעל רבות לקדם את החקלאות, החינוך ובמיוחד את התרבות בשדות נגב, ועל כן, אך טבעי היה שהיכל התרבות של שדות נגב יהיה קרוי על שמו. לשמחתי, זכינו להוקיר אותו עוד בחייו ולהעניק לו מעט מהכבוד הראוי שהגיע לו.

אני רוצה לאחל למשפחה היקרה, שלא תדעו עוד צער ובנחמת ציון וירושלים תנוחמו''.עם היוודע דבר לכתו, בטרם עת, ולאחר מחלה קשה של מאיר יפרח ראש המועצה האזורית שדות נגב לשעבר, ספד לו תמיר עידאן ראש המועצה: ''מאיר היה איש אשכולות ואהוב על הבריות.

תרומתו לשדות נגב הייתה אדירה. הוא הוביל את המועצה למחוזות חדשים ועדכניים, תרם רבות לצמיחתה והפיכתה למועצה משגשגת ומוערכת. לפני שבועות אחדים הגעתי ביחד עם מספר עובדי המועצה לבקר אותו.

המפגש היה מרגש ועוצמתי. התפללתי בכל ליבי שיחלים מהמחלה הארורה, אך לצערנו, אתמול בערב התבשרנו בבשורה הקשה והמרה. הייתה לי הזכות והכבוד, להוקיר אותו עוד בחייו. רק לפני כשנה קיימנו טקס הוקרה אליו הוזמן אחר כבוד מאיר ז''ל ביחד עם בני משפחתו, חברים ועובדי המועצה. מאיר ייזכר כראש מועצה שפעל רבות לקדם את החקלאות, החינוך ובמיוחד את התרבות בשדות נגב, ועל כן, אך טבעי היה שהיכל התרבות של שדות נגב יהיה קרוי על שמו.

לשמחתי, זכינו להוקיר אותו עוד בחייו ולהעניק לו מעט מהכבוד הראוי שהגיע לו. אני רוצה לאחל למשפחה היקרה, שלא תדעו עוד צער ובנחמת ציון וירושלים תנוחמו''.

"הלוויה תתקיים אי"ה הערב בשעה 23:00 בבית העלמין בהר המנוחות בירושלים. יושבים שבעה בבית המשפחה בגבעת מרדכי רחוב שחל 75 (קומת כניסה) ירושלים".

יהי זכרו ברוך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה