רן עמיר מכפר מנחם מונה למנכ"ל החברה הישראלית MigVax המפתחת חיסון נגד וירוס הקורונה

$(function(){setImageBanner('5edadc30-1ca0-47f2-a0df-c61d48140ea9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

MigVax החברה הישראלית המפתחת חיסון אוראלי לוירוס הקורונה COVID-19 הודיעה על מינויו של רן עמיר מכפר מנחם למנכ"ל החברה.



רן עמיר -אלבום פרטי

רן עמיר כיהן כשלוש שנים כמנכ"ל קנאשור תראפויטיקס (TASE:(CSURE, חברה העוסקת בתחום הקנאביס הרפואי, אותה הוביל משלב הרעיון ועד להיותה חברה עם 80 עובדים ומחזור מכירות של עשרות מיליוני שקלים. כמו כן, כיהן במשך כחמש שנים כמנכ"ל חברת CHS ISRAEL, אשר נשלטה על ידי התאגיד החקלאי CHS INC (Nasdaq: CHSCP) וכמנכ"ל סולבר טכנולוגיות מזון בע"מ. עמיר בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול משנקר ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת לונדון.

 

דוד זיגדון מנכ"ל מכון המחקר מיגל ונשיא MigVax: "כעת, משביצענו הוכחת התכנות וקיבלנו מענק יוקרתי מארגון CEPI לפיתוח חיסון פורץ דרך במתן פומי בטבלייה, אנו ערוכים להמשך פיתוח החברה. אנו שמחים שרן, מנכ"ל מצליח שמאחוריו שנים של ניסיון בפיתוח והצמחת חברות טכנולוגיות, מצטרך ל- MigVax ובטוחים ביכולתו להאיץ את תהליך צמיחת החברה".

 

רן עמיר, המנכ"ל הנכנס של MigVax: "החיסון החדשני של MigVax, הניתן בטבליה דרך הפה, הוא ללא ספק מוצר שעונה על צורך עולמי. העובדה כי MigVax, סטארט-אפ ראשוני, קיבל הכרה מארגון כגון הקואליציה למוכנות למגפות (CEPI), מאשר את הייחודיות של הטכנולוגיה שלנו, בעיקר את היכולת לפתח חיסון דחף בטבלייה אשר יכסה מספר וריאנטים של הנגיף ובכך יבטיח עולם בריא ובטוח יותר. אני מצפה לחבר את הפרויקט הייחודי של MigVax למשקיעים ושותפים אסטרטגיים ברחבי העולם".

 

חברת MigVax הוקמה על ידי מכון המחקר מיגל בגליל. המכון פיתח בעבר חיסון אוראלי נגד נגיף ברונכיטיס זיהומיות, זן של נגיף הקורונה הגורם למחלת הסימפונות הפוגעת בעופות. יעילותו של חיסון העופות הוכחה בניסויים בבעלי חיים שבוצעו במכון הווטרינרי בישראל. MigVax משתמשת בשיטות שנלמדו מהחיסון לעופות על מנת לפתח חיסון אנושי חדש לקורונה. סבב ההשקעות הראשון בחברה הובל על ידי ,OurCrowd פלטפורמת הון סיכון בינלאומית. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה