שיקום ופיתוח: כנס 'מתכננים את המחר' במועצה האזורית בחוף אשקלון

$(function(){setImageBanner('039d7150-8407-4d18-ad86-abb2cd478ef8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כנס "מתכננים את המחר" התקיים הבוקר בקיבוץ זיקים, בהשתתפות ראש המועצה איתמר רביבו ועובדי המועצה, ראש מינהלת 'תקומה' משה אדרי ונציגי המינהלת, והנהגות יישובי העוטף בחוף אשקלון.

ההתכנסות כללה שולחנות עגולים, בהשתתפות נציגי הנהגות היישובים, כאשר את השיח בכל שולחן הובילו נציגי המועצה ונציגי מנהלת תקומה במשותף.

דוברות חוף אשקלון

בשולחנות דנו על צעדי השיקום בנושאי פיתוח כלכלי, ביטחון, חקלאות, חינוך, חוסן, תרבות, חיזוק הקהילה והנצחה, תוך התייחסות לתוכנית שגיבשה המועצה והשתלבותה בתוכנית המנהלת.

איתמר רביבו דוברות חוף אשקלון

בפתח הכנס אמר ראש המועצה איתמר רביבו: "מרגש לראות כאן את כולם ולנצל את ההזדמנות לומר תודה לקיבוץ זיקים על האירוח, לכל נציגות ונציגי היישובים על הקדשת הזמן היקר והאישי ב-4 החודשים האחרונים, ולמשה אדרי ומנהלת תקומה על ההירתמות למען תושבי העוטף.

דוברות חוף אשקלון

ב-7.10, המועצה שלנו הפכה למועצה שכולה, והתכנית שלנו היא גם לזכור ולהנציח, וגם לשקם ולפתח, וישנו שיתוף פעולה מצוין בין המועצה לבין היישובים ולמנהלת תקומה. תהליך השיקום והפיתוח יכלול 5 שלבים שאנו נמצאים בעיצומם. מטרת העל להעניק לתושבים מענה איכותי ושלם להעמקת ההתיישבות ושיפור כלל תחומי החיים. כבר 20 שנים יישובי העוטף מתמודדים עם טרור וחוסר ביטחון, שבשיאם אירועי ה7.10. המשימה שלנו היא חיזוק ההתיישבות ועידוד הגירה חיובית ליישובי המועצה. אנחנו מסתכלים על ההווה, אבל גם ובעיקר קדימה ליום המחר".

ראש מינהלת 'תקומה' משה אדרי, הציג במהלך הכנס את תכנית העבודה של המינהלת ואמר:

"ביקרתי הבוקר ברפת, בחוף זיקים ובאמפי ביער גברעם. באתי לראות במו עיני, והרגשתי ברגליי, את התקדמות התהליך וכיצד הוא מתכנס לתוכניות העבודה של המנהלת. אני מסתכל כיצד כל ששת היישובים של חוף אשקלון משתלבים בתוך התוכנית החמש-שנתית, ורואה בכם חלק אינטגרלי בבניית התוכנית. אין בכוונת המנהלת להשיב את המצב לקדמותו, חזון המנהלת הוא להביא את חבל התקומה לשגשוג ואף לאפשר צמיחה דמוגרפית". 

דוברות חוף אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה