שני חברי ילדות ממושב יתד בחילופי תפקיד מפקד חטיבת פארן

$(function(){setImageBanner('ab4d8e9d-5bba-486f-b77e-ee0121afdce2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

טקס חילופי המפקדים נערך הערב (א׳), בבסיס קציעות, בראשות מפקד פיקוד הדרום, אלוף אליעזר טולדנו, מדובר בחילופי מפקד חטיבת ״פארן״ האמונה על השמירה בגבול ישראל-מצרים.
הרגע הכי מרגש בטקס היה , שאת המח״ט היוצא, אל״ם אלעד שושן, החליף לא אחר מחבר הילדות שלו - אל״ם עידו סער. שניהם גדלו יחד במושב יתד שבמועצה האזורית אשכול.

אלוף-משנה עידו סעד נכנס לתפקיד מפקד חטיבת "פארן" במקומו של אלוף-משנה אלעד שושן, אשר כיהן בתפקיד זה במהלך השנתיים האחרונות, וייכנס בקרוב לתפקיד קצין אגף המבצעים של פיקוד העומק. 

מדברי מפקד עוצבת ״אדום״, תת-אלוף איציק כהן: ״שושן היקר, חטיבת פארן תחת פיקודך הובילה את העשייה בגבול המערבי. ידעת לזהות את הפוטנציאל, לנצל הזדמנויות ולהפוך אותן לתוצאות בשטח. אני מבקש להודות לך על העשייה ובעיקר על החברות והבגרות ולאחל לך בהצלחה בפיקוד העומק.

עידו, אתה האיש הנכון במקום הנכון להוביל את חטיבת פארן ליעדים חדשים. נמשיך לממש את אחריותינו, נרחיב ונחזק את מעגל השותפים, נרחיב את הכלים המבצעיים לשיפור עוצמת הדיוק והקטלניות ונוביל את המאמץ הפיקודי - מגן הנגב״.

מדברי מח״ט פארן היוצא, אלוף-משנה אלעד שושן: "לפני כשנה וחצי למרגלות תל ניצנה, הבטחתי לעשות כל שביכולתי כדי לקדם את הביטחון בחבל הארץ העצום והמדהים הזה. תושבי הגזרה היקרים, השקעתי את כל כישורי ומרצי ועשיתי כל שבידי כדי לאפשר רמת ביטחון גבוהה המאפשרת באזור שגשוג וצמיחה.

צילום דובר צה"ל

עידו חברי מלידה, אין ראוי ממך להחליף אותי, אתה מפקד מקצועי, מבצעי, וערכי עם נורמות וסטנדרטים מהגבוהים שפגשתי. פקודיי כולם, אני מקווה שבמשמרת שלי הצלחתי לעשות אתכם לוחמים חדים יותר, חיילים מקצועיים יותר, אזרחים מסורים יותר ובעיקר בני אדם טובים יותר".

מדברי מפקד חטיבת ״פארן״ הנכנס, אלוף-משנה עידו סעד: ״פתחת ניצנה מהווה בית אמיתי עבורי.

בשבילי לשרת כאן, זה להגן על ביתי, משפחתי והקהילה שלי. להיות מח״ט פארן זה תפקיד משמעותי שמשלב בתוכו ציונות אמיתית, שילוביות, אחריות לאומית והזדמנויות רבות אל מול תושבי הגזרה ושותפינו מעבר לגבול. אלעד, תמיד ראיתי בך כחבר ואח לנשק.

צילום דובר צה"ל

השארת חותם עצום כמפקד שמחנך לעמידה במשימה. יישר כוח על העשייה, מקווה להמשיך בדרך המיוחדת שהובלת״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה