שר החינוך וראש מועצת שומרון חנכו את מבנה הקבע החדש של בית הספר בעלי זהב

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('9dfc25ab-0f65-4d04-b4fc-0b88af885aa0','/dyncontent/2026/4/23/42cf0336-417d-4bd9-a800-2bf7b29f551c.jpg',21043,'יואב אייטם כתבה ',525,78,true,55776,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('9dfc25ab-0f65-4d04-b4fc-0b88af885aa0','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,55776,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

שר החינוך, יואב קיש, וראש מועצת שומרון, יוסי דגן, חנכו את מבנה הקבע החדש של בית הספר היסודי הממלכתי-דתי ביישוב עלי זהב.

דובורת משרד החינוך

הקמת בית הספר, בהשקעה של כ-27 מיליון שקלים, כוללת 24 כיתות לימוד, מרחבי למידה חדשניים ומגרש ספורט. המבנה החדש נועד לתת מענה לגידול במספר התושבים באזור, ובשנים הקרובות צפויים ללמוד בו כ-500 תלמידים.

הפרויקט מהווה חלק מתוכנית החומש של המועצה האזורית שומרון לפיתוח מערכת החינוך, שבמסגרתה מושקעים כ-50 מיליון שקלים בשדרוג תשתיות חינוך, הקמת מוסדות חדשים והרחבת המענים החינוכיים ברחבי האזור.

בטקס השתתפו מנהל בית הספר יצחק רפפורט, יו"ר ועד היישוב ישי אלוש, רב היישוב הרב גד מכטה, נציגי משרד החינוך, הנהלת המועצה, אנשי חינוך, תלמידים, הורים ותושבים.

מנתוני המועצה עולה כי בעשור האחרון גדל מספר מוסדות החינוך בשומרון ביותר מ-50%, מ-21 בתי ספר ל-32 כיום. במסגרת תנופת הפיתוח הוקמו 11 בתי ספר חדשים, בהם שישה בתי ספר יסודיים וחמישה מוסדות על-יסודיים. בנוסף, בשנתיים האחרונות נרשם גידול של כ-5% במספר התלמידים במערכת החינוך האזורית.

שר החינוך יואב קיש ציין כי חנוכת בית הספר החדש משקפת את המשך ההשקעה בחינוך ובפיתוח ההתיישבות, והדגיש את המחויבות להרחבת המענים החינוכיים ולחיזוק הדור הצעיר באזור.

ראש המועצה יוסי דגן אמר כי הצמיחה הדמוגרפית וההתפתחות המואצת בשומרון מחייבות המשך השקעה בתשתיות חינוך מתקדמות. לדבריו, מערכת החינוך האזורית נמצאת בתנופת התפתחות משמעותית, והקמת בית הספר החדש מהווה נדבך נוסף במתן מענה איכותי לתלמידי האזור כיום ובעתיד.

 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה