שת"פ לחיזוק שירותי הבריאות בערבה
22.06.26 / 10:32
ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה מאיר צור והנהלת המועצה, אירחו את מנהלת מחוז דרום של קופת חולים 'כללית' חדווה אמונה וצמרת הנהלת המחוז, לסיור מקצועי בערבה במטרה להעמיק את ההיכרות עם שירותי הבריאות באזור, לפגוש את הצוותים המקצועיים בשטח, וללמוד מקרוב על הצרכים והאתגרים הייחודיים של הרפואה בערבה.
חברי ההנהלה במחוז הדרום של 'כללית' סיירו במרפאות הערבה, נפגשו עם הצוותים המקצועיים, שמעו על העשייה הענפה בתחום הבריאות והתרשמו מקרוב מהשירותים הניתנים לתושבים. חברי ההנהלה הביעו הערכה רבה לעבודתם המקצועית והמסורה של צוותי הבריאות בערבה, וציינו לשבח את איכות השירות, המחויבות והעשייה המשמעותית למען התושבים.
הביקור נחתם בפגישת עבודה משותפת בה נדונו דרכים להרחבת שירותי הבריאות באזור, וגובשו כיווני פעולה לבניית תוכנית עבודה רב-שנתית שתמשיך לחזק ולפתח את המענה הרפואי עבור תושבי הערבה.

