תושבי שער הנגב מקבלים ׳טעימה מהבית’ במפגש מרגש יחד כולם לראשונה בתל אביב

$(function(){setImageBanner('662be579-ac2d-4859-ae9c-9b563199af52','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ה״פרלמנטים״ המפורסמים של שער הנגב נפתחו היום באירוע מיוחד באקספו בתל אביב.

אלפים מתושבי שער הנגב קיבלו הבוקר (ו׳) טעימה קטנה מהבית באירוע מיוחד שיזמה המועצה האזורית בשיתוף חברת זומו, פרויקט סלו/נע . זו הפעם הראשונה מאז השבת השחורה שבה כל תושבי המועצה נפגשים באירוע מיוחד עבורם. המסעדות המוכרות משער הנגב ״פתחו שולחן״ עבור התושבים וסיפקו להם את הטעמים שלהם כל כך התגעגעו מאז ה7 באוקטובר.

קרדיט תמונות: יאיר מיוחס

במתחם נפתחו מדשאות ומרחבי ישיבה מוכרים והפרלמנטים הקבועים הגיעו כמו בכל יום שישי, אך במקום בביתם הקבוע, בתל אביב.

קרדיט תמונות: יאיר מיוחס

לאחר למעלה מ100 ימים, תושבי העוטף נמצאים במציאות קשה ולא מוכרת ומפונים מביתם שבעוטף, עדיין ישנם תושבים בשבי בעזה. במועצה האזורית שער הנגב החליטו לקיים אירוע הפוגה מיוחד כשהמטרה היא ליצור מפגש ראשון של כלל התושבים במועצה, מאז אירועי ה-7 באוקטובר האקספו עוצב כולו על פי מרחבי ישיבה שהתושבים כה מכירים- הפאב הקיבוצי, סלונים שונים שבהם ישבו "הפרלמנטים" המוכרים של המועצה וכן דשא שהוצב במרכז האקספו על מנת לתת לנוכחים את תחושת הקיבוץ.

קרדיט תמונות: יאיר מיוחס

לראשונה, כולם נפגשו עם כולם ויחד אכלו את המאכלים שהם אוהבים, מהבית. במסגרת האירוע גם הופיעו אומנים ידועים שחלקם נולדו וגדלו בשער הנגב, בניהם ג'ימובוג'י. כמו כן, הופיעה להקת האומניות המפורסמות בישראל, בריגדה של אהבה ובהן יובל שרף, אניה בוקשטיין ודאנה אבגי.

קרדיט תמונות: יאיר מיוחס

יוסי קרן, מ"מ ראש המועצה: ימים קשים עוברים על כולנו, תושבים שלנו עדיין חטופים ולא נוותר עד אשר ישובו אלינו, לביתם. הקהילה שלנו עוברת טלטלות, אך עם זאת, החלטנו לקיים אירוע הפוגה מרגש שיפגיש את התושבים האחד עם השני, ועם הטעמים של הבית.

הקהילתיות שכה מאפיינת אותנו נשארת גם בימים אלה, זהו ה״ביחד״ שכל-כך מזוהה עם המועצה שלנו. המפגש המשותף של התושבים, מעורר געגוע ותקווה לחזרה לחיי שגרה תוך שמירה על ביטחון התושבים".

שער הנגב קרדיט תמונות: יאיר מיוחס

קרדיט תמונות: יאיר מיוחס

קרדיט תמונות: יאיר מיוחס

קרדיט תמונות: יאיר מיוחס

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה