תיכון אמית באר טוביה זוכרים את רבין יחד עם אלופי צה"ל

$(function(){setImageBanner('9442e1ac-350f-491a-b67a-9101f1ec07ba','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בתיכון אמית באר טוביה ציינו את זכרו של ראש הממשלה יצחק רבין ביום השנה להרצחו בשיתוף תושבי ישובי באר טוביה. השנה, עקב המגבלות לא היה ניתן לקיים טקס שש שנתי ומפגשים רבי משתתפים ועל כן החליטו בתיכון לחשוב מחוץ לקופסה ובנו 15 קבוצות שיח יחד עם תושבי האיזור.

ליום הזיכרון לראש הממשלה שעמד בסימן שיח עם הקהילה, גייסו בצוות החינוכי 15 דמויות משמעותיות המתגוררות בתחום מועצה אזורית באר טוביה, אשר נרתמו להשתתף ולהוביל חדרי שיח בזום ולהביא את הנסיון והזווית שלהם על החברה הישראלית ויחד איתם ליצור שיח משמעותי להרחיב את אופקי התלמידים.

בין השאר הובילו קבוצות שיח שני אלופים במילואים. אלוף (מיל.) ניצן אלון, בעבר אלוף פיקוד המרכז שהציג לתלמידים את תפיסתו על שירות משמעותי ועל מעורבות בחברה, וראש אכ"א לשעבר האלוף במיל. חגי טופולנסקי – ששיתף את התלמידים בתובנות משלו על מנהיגות תוך שיחה על יצחק רבין המנהיג הצבאי והמדיני.

אמית באר טוביה

בין מובילי קבוצות השיח היו גם יובל שכטר – סרן בסיירת מטכ"ל ובוגר תיכון באר טוביה ששוחח על שונות בחברה כמפתח להצלחה, ד"ר הילה אלינב – רופאה למחלות זיהומיות בבית החולים הדסה עין כרם העלתה את עניין הפערים בטיפול רפואי- האם באמת כלל אזרחי ישראל מקבלים רפואה שוויונית והדס רייס – מייסדת 'ענבר' הציפה את נושא השיח המגדרי במערכת החינוך.

אלין מילול האחראית על החינוך החברתי-ערכי בבית הספר אומרת כי המסר החשוב ביותר שאנו מבקשים להעביר לתלמידינו 25 שנים אחרי הרצח, הוא כי על כל אחד ואחת מאיתנו לקחת אחריות ולהיות חלק פעיל ומעורב בחברה הישראלית. "כל דובר ביום המיוחד הזה העמיק והאיר זווית שונה בחברה הישראלית ולנו חשוב מאוד שתלמידינו ייחשפו לתחומים השונים".

אילן ממן סגן מנהל התיכון: "למרות הקורונה, היה חשוב לנו לציין את היום באופן משמעותי ולפתוח לתלמידים אופקים נוספים, תוך שיח והיכרות עם דמויות משמעותיות בקהילת בית הספר".

המנהל אביגדור ויצמן: "שאר הרוח החינוכי והחיבור לקהילת באר טוביה חשוב לנו מאוד, יש כוחות יוצאים מן הכלל בישובים השונים, אנחנו שמחים על ההרתמות היפה של חברי הקהילה ונפעל להעצים את הקשר עימם".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה