תלמידי אמית באר טוביה למען החיילים

$(function(){setImageBanner('ee480e4c-c3b4-41e7-aa1b-c9e19a47a5a0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ביוזמה של שני תלמידי אמית באר טוביה - יום התרמה וחלוקה של ציוד ואוכל לחיילים."אני גאה בתלמידים על היוזמה הברוכה, ועל הרעות", אמרה דינה עוקשי המחנכת של אחד התלמידים.

אמית באר טוביה

שני אחים  מעיין וכפיר ג'אן  תלמידי בית הספר אמית באר טוביה, החליטו לעשות מעשה מיד עם תחילת הלחימה בעוטף עזה. בעזרת אביהם ברק ובתמיכת ועד המושב וחברי מושב שתולים, הם אספו ציוד שהגיע לחיילים בבסיסי צה"ל ולמשפחות בעוטף עזה.

ביום ראשון שעבר הפיצו  האחים במושב שתולים שבו הם מתגוררים, כי הם מארגנים ציוד לחיילים שנלחמים בגזרת עוטף עזה, כמו גם למשפחות באזור זה. כפיר  תלמיד כיתה ז' ומעיין  תלמידת יא', הודיעו לאנשי המושב כי מועדון המושב יהיה פתוח לטובת אוכל וציוד צבאי   לחיילים. בסיוע חבריהם ואנשים רבים מהמושב הם החלו לארגן את התרומות, לארוז חבילות עם אוכל, ציוד צבאי , מטענים לסלולריים שמיכות מגבות ועוד על פי בקשות וקריאות של חיילים כמו גם משפחות מאזור עוטף עזה.  

מלבד אוכל וציוד שהגיע, היה מי שרצה לתרום כסף, לאחר שנפתחה קבוצת פייבוקס בה גויסו 10,000 שקלים האחים והוריהם רכשו ציוד צבאי לחיילים בעזרת כספי התרומות.  למחרת נסעו תושבי  המושב לבסיסים רבים והעבירו את התרומות לחיילים ולמשפחות שהודו להם בחום.

רעות אימם של השניים שלחה הודעת ברכה מרגשת לאנשי המושב, "כל הכבוד ותודה רבה לכל העוסקים במלאכה ולתורמים, הרחבתם את הלב הסדוק".

"חיפשנו דרך לתת מעצמנו לחיילים ולתושבי העוטף בתקופה זו", סיפרה מעיין ג'אן ."בעזרת אחי כפיר תרמנו את חלקנו, אני שמחה שהיוזמה הצליחה. התגובות שקיבלנו מאנשים מהמושב ומהחיילים  שקיבלו  את הציוד שחיממו לנו את הלב".

"אני מאוד גאה בילדים שלי על הרצון והכוונה וההירתמות למשימה" ציינה רעות ג'אן. "ועל כך שהם הפעילו גם אנשים מבוגרים זה לא מובן מאליו. אני חייבת להודות לכל מי שבא ותרם, למושב שפתח לנו את המועדון, לכל החברים של הילדים שעזרו ולכל המבוגרים שהשתתפו במבצע".

"אני גאה בכפיר ובאחותו ומתרגשת מהפגנת הרעות והערבות ההדדית שהם הפגינו", סיפרה המחנכת של כפיר דינה עוקשי.

"זוהי שעתם היפה של בני הנוער שעוסקים בחיזוק ובעידוד החיילים, גאה בתלמידים בצוות החינוכי ובקהילה הנפלאה של באר טוביה", אמר יצחק פינטו סדן מנהלת שש שנתי ומוביל מועצת התלמידים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה