תלמידי אמית באר טוביה מסמנים מטרה "זכיה בתחרות הכושר הגופני הארצית"

$(function(){setImageBanner('389bbc56-c1ca-4547-b856-3a45ea5250ce','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

תלמיד כיתה יב' עידו עמרן שהגיע לגמר של התכנית "נינג'ה ישראל", יחד עם חבריו לנבחרת האתלטיקה של בית הספר נבו אלון שחר נחום ורועי דרעי ערכו השבוע בחינות לנבחרת האתלטיקה של בית הספר. המטרה- זכיה שלישית ברצף בתחרות הכושר הגופני הארצית.

אמית באר טוביה

נבחרת האתלטיקה של בית הספר התיכון "אמית באר טוביה", זכתה כבר פעמיים ברצף באליפות הכושר של בתי הספר בישראל. על מנת לשמור על ההישג הנדיר – שהנבחרת של בית הספר היא הראשונה שזכתה בו - פנו כמה נציגים מנבחרת הספורט למורה יונתן טרובק - מאמן הנבחרת ורכז מגמת חינוך גופני עיוני - בבקשה לבחון בעצמם את התלמידים ולבנות את נבחרת הספורט שתתמודד בתחרות שתיערך ככל הנראה בתחילת חודש מרץ. עמרן יחד עם נבו אלון- חבר נבחרת ישראל בטיפוס - , שחר נחום ורועי דרעי ניגשו לטרובק וביקשו כי כחלק מפרויקט הגמר שלהם במגמת ספורט  הם יורשו  לבחון בעצמם את נבחרת הספורט של בית הספר ולקבוע את הנציגים שיתמודדו בתחרות.

המורה הוותיק והמוערך שמח מיד על הרעיון היצירתי ושיתף פעולה עם ארבעת התלמידים. ראשית הוא עזר להם לפתח את הרעיון, כמו גם להביא ציוד ליום הגדול - יום המבחנים. ביום שלישי השבוע נבחנו כ-25 תלמידים, מהם צפויים להתקבל 12 לנבחרת כאשר המטרה היא כאמור זכיה שלישית ברצף באליפות ישראל לכושר גופני בין בתי הספר. המבחנים מורכבים מעליות מתח, ריצה תוך כדי קפיצה בדלגית, מסלול מכשולים, שכיבות סמיכה, כפיפות בטן ועוד. היום היה מוצלח במיוחד ומורי הספורט אף פנו לרביעייה בבקשה כי יעבירו יום כזה במסגרת יום שיא לחטיבה התחתונה (כיתות ז'- ט').

"בשנים קודמות לא כולם ידעו על התחרות ואיך מגיעים לנבחרת ולכן נוצר מצב שבו תלמידים שהם בעלי כושר גופני מעולה נותרו מחוץ לנבחרת", סיפר השבוע עידו עמרן."לכן חשבנו על היוזמה הפצנו את נושא התחרות והגיעו תלמידים  שיש להם זיקה לספורט וזה עניין אותם. הופתענו לטובה כי היו תלמידים ממש טובים, שלא ידענו שחבוי בהם הכישרון הזה. אנו שמחים על המהלך ובטוחים שזה יוסיף לנו כוח בתחרות הקרובה בתקווה לזכות בפעם השלישית".

"הפרויקט הוא פרויקט גמר במסגרת קורס למידת pbl (למידה מבוססת פרויקטים) כחלק מפרויקט הגמר של בחינת הבגרות שלהם במגמת חינוך גופני ברמת חמש יחידות עיוני בספורט" סיפר המורה לספורט יונתן טרובק ."אני גאה בארבעת התלמידים על היוזמה והיצירתיות , חשוב לציין שהפרויקט מקפל בתוכו הן את ההיבט המעשי והם את ההיבט הפיזיולוגי של החינוך הגופני, ובכך למעשה הם מהווים את חוד החנית של המגמה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה