תלמידי באר טוביה נרתמים למערכה

$(function(){setImageBanner('265eefcd-78fb-4b9c-9243-b6f530f6fe73','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

שמירה על ילדים, עבודה בחקלאות, חלוקת מזון למפונים תושבי העוטף, הכנת עוגות לחיילי המילואים, התנדבות בבית אבות, אלו רק חלק מההתנדבויות שעושים בימים אלו תלמידי שכבה ט' בבית הספר אמית באר טוביה.

מאז פרוץ המלחמה  לאחר שעות הלימודים בזום, יוצאים רבים מתלמידי שכבת ט' בבית הספר אמית באר טוביה להתנדבויות רבות ומגוונות על מנת לסייע בתקופה זו עד כמה שאפשר.

כך למשל ישנם תלמידים שמתנדבים במצפה רמון ומחלקים מזון למפונים תושבי שדרות ועוטף עזה הנמצאים באזור. תלמידות ותלמידים רבי מבקשים לפנק את החיילים בעוטף עזה ובכלל ומכינים להם עוגות ועוגיות, יש מי ששומרים על ילדים וילדות תושבי העוטף לסייע קצת למפונים לנהל שגרת חיים סבירה עד כמה שאפשר. התלמידים לא מספקים רק בזה וחלקם  מתנדבים בבית אבות, מעבירים פעילות לילדי המפונים ולמשפחות בהן הבעלים גויסו למילואים ,מתנדבים בחמ"לים אזרחיים להכנה ואריזה של ציוד לחיילים, מתנדבים בנגריות המייצרות קרשי נעילה לממדי"ם, מתנדבים בחקלאות ועוד ועוד.

באר טוביה

"חברה של אמא שלי הייתה צריכה עזרה עם הילדים כי בעלה מגויס", סיפרה אור גווילי תלידצ כיתה ט' . "אז אני מגיעה אליהם מתי שהם מבקשים מסייעת, לאמא שלהם משחקת איתם ועוזרת להם בלימודים. אני עושה את זה בשמחה וכיף לי לעזור. זו התרומה שלי בימים האלו".

"אני גאה מאוד בתלמידים שמתנדבים ועושים את הכל על מנת לשמח את החילים ואת תושבי עוטף עזה", סיפרה מנהלת השכבה שרון מרדכי. "זה מחמם את הלב לשמוע אותם שמחים לתת ולתרום,  ואני בטוחה שהם עצמם נתרמים לא פחות. רוח ההתנדבות והסיוע לקהילה הוא חלק מסט הערכים של בית הספר ואנחנו שמחים שהתלמידים מיישמים את זה הלכה למעשה".באר טוביה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה