תלמידי יב' יצירתיים הפכו פרויקט גמר לטורניר כדורגל מרגש עבור תלמידי ז' באמית באר טוביה

$(function(){setImageBanner('621bee82-a2a5-4925-b45a-97fc2631a66d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

שלושה תלמידי כיתה יב' בבית הספר אמית באר טוביה חיפשו רעיון יצירתי לפרויקט הגמר שלהם במגמת חינוך גופני התוצאה - טורניר כדורגל מושקע ומרתק בין כיתות שכבה ז' בבית הספר.

כחלק מפרויקט הגמר של תלמידי מגמת החינוך הגופני (הרחבת 5 יחידות לימוד) מתבקשים התלמידים לערוך פרויקט גמר. במסגרת זו החליטו תלמידי המגמה אור שמר, אוריה סלוקי ואמיר יהודאי לארגן פרויקט יצירתי שיכלול גם פרויקט מעשי ולא רק תיאורטי. לאחר שפנו לרכז המגמה יונתן טרובק, הוא הציע להם לערוך טורניר כדורגל לתלמידי כיתות ז' . השלושה אימצו את הרעיון ואירגנו את הטורניר.  בהנחיית המורה טרובק, הם בנו תקנון לטורניר, קבעו תאריכים עם מנהלת השכבה סיגל כהן, עברו בין הכיתות, תלו כרזות ועודדו את הכיתות להגיע ולהשתתף בחגיגת כדורגל אמיתית בבית הספר.

 אמית באר טוביה

כיתות ז' מצדם שמחו על ההצעה, הם התארגנו בכיתות בנו נבחרות והתכוננו לטורניר הגדול. במשך שלושה שבועות התקיימו משחקים בהפסקות בבית הספר כאשר השלושה שמר , סלוקי ויהודאי שופטים, מארגנים טורניר למופת הכולל בית מפסידים לכיתות שהפסידו, שלבי שמינית גמר, רבע גמר, חצאי גמר ואת משחק הגמר הגדול.

 אמית באר טוביה

"חשבנו יחד על פרויקט מעשי, לא רצינו לעשות עבודת חקר, וכשהמורה יהונתן הציע לנו לעשות כזה טורניר אהבנו מאוד את הרעיון והוצאנו את זה לפועל" , סיפר השבוע אחד המארגנים אמיר יהודאי. "היה מוצלח והילדים לקחו את הפרויקט ממש ברצינות. בכל פעם שבאנו אליהם עם תוצאות של הגרלת השלב הבא בטורניר הם זיהו אותנו מרחוק והתלהבו. לשמחתנו היה ממש מוצלח".

 

"אני מאוד גאה בתלמידים על ארגון מופתי של מפעל ספורט מסוג טורניר כדורגל שכבתי לכיתה ז", התייחס רכז המגמה יונתן טרובק לטורניר ."שלבי ההכנה שלהם כללו שעות של עבודה על פרסום הטורניר בכיתות, הכנת לוח משחקים, שיפוט, סטטיסטיקה ולוגיסטיקה שלמה. כחלק מארגז הכלים שקיבלו במגמה גרמו לתלמידים אור, אוריה ואמיר לחוויה ספורטיבית במסגרתה הם התקדמו ונהנו. אני מברך על התרומה הנפלאה של ילדי החטיבה העליונה לילדי חטיבת הביניים".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה