תלמידי כיתות ח' בתיכון אמית באר טוביה במפגש עם דור המייסדים

$(function(){setImageBanner('5e16baa7-52da-4ebc-abdf-d5709306941c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

תלמידי כיתות ח' בתיכון אמית באר טוביה נפגשים ולומדים עם דור המייסדים. לקראת סיום השנה וחג השבועות הכינו התלמידים והמייסדים ביחד עוגות גבינה לחג. "המפגש עם המייסדים הוא שיעור אמיתי לחיים" אומרת ליאת שכטר המורה האחראית על הפרויקט.

אמית באר טוביה
תיכון אמית באר טוביה דוגל בהקניית ערכים חברתיים מעבר לנושאים  הלימודים .     
המיזם של בית  המייסדים הוא  שנתי ומטרתו היא להפגיש את הילדים עם דור המייסדים  ולחנך אותם לערכים של מעורבות חברתית , הוקרת תודה ואהבת חינם.

 המפגשים אינם פורמליים , הילדים יוזמים ומציעים את הפעילויות ואף מעבירים אותן בדרכים יצירתיות. המפגשים מייצרים  שיח אמיתי בין הילדים ובין הקשישים והזדמנות לקשר אישי ואמיתי בין הדורות .            
 אחת לחודש במהלך השנה עוסקים מפגשים בנושאים שונים ומגוונים כמו חגי ישראל , מועדים  חשובים , ערך החברות , אורח חיים בריא ,  אהבה , מוזיקה ועוד.
 הפעילויות  מועברות בצורה יצירתית  באמצעות הצגות ,  משחקים , יצירה משותפת והפעלות .
 ערב חג השבועות הכינו  התלמידים עוגות  ביסקוויטים יחד עם המייסדים בסמיכות ליום האישה הכינו  התלמידים והמייסדים זרי פרחים , בפעילות הסיום  שהייתה אמורה להתקיים השבוע התכנית היא להתנסות בתחנות ספורט היתוליות ועוד ועוד.
"הפרויקט מאוד כיפי ומרגש" סיפרו  התלמידות הללי חיים , לין חליפה ועופרי סלסי  הלוקחות חלק פעיל  בפרויקט .
"התחברנו מאוד למייסדים כל ילד התחבר למישהו אחר. הם מאוד שמחים כשאנחנו מגיעים  ושיש ילדים בגילנו שאכפת להם מדור המייסדים. אנחנו שמחים לא פחות להגיע לשם, זה עושה לנו טוב כי אנחנו עוזרים להם וגם מקבלים מהם שיעורים חשובים לחיים". 
"המפגשים מחממי לב ומזכירים לכולנו כמה אור אפשר להביא לחיי היומיום של המבוגרים אם רק נדע לעצור לרגע את המירוץ המטורף של החיים " סיכמה את הדברים  האחראית על הפרויקט ליאת שכטר.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה