ביקור מנכ"ל משרד החינוך במועצה האזורית חוף אשקלון

$(function(){setImageBanner('ec247d89-eec5-4f77-a944-54f8225427d1','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבוהב, ביקר היום (ג') באגף החינוך של המועצה האזורית חוף אשקלון בישוב בת הדר. בספריה הקהילתית נפגש עם הצוות החינוכי והמקצועי של אגף החינוך, בניהולה של גב' יפית בוכריס ועם מנהלי בתי הספר.

 ביקורו של מנכ"ל משרד החינוך  אשר התקיים  הים היה כחלק מתכנית העבודה שלו, במסגרתה הוא מסייר בין הרשויות המקומיות ולומד מקרוב את תמונת המצב החינוכית, למען המשך פעילות חינוכית מיטבית.במועצה האזורית חוף אשקלון לומדים כ-5550 תלמידים ב-42 גני ילדים, בתשעה בתי ספר יסודיים, בשני תיכונים ובמעונות יום. במפגש השתתף גם ראש המועצה והגב' עמירה חיים, מנהלת מחוז דרום במשרד החינוך, ששיבחה את הקשר הבלתי אמצעי עם משרד החינוך ואת הנכונות של המנכ"ל להגיע, לשמוע ולסייע במטרה לצמצם פערים.

מימין- יפית בוכריס מנהלת אגף החינוך, מנהלת המחוז עמירה חיים והמנכ"ל

עמירה חיים ציינה כי מאז ההינתקות מגוש קטיף, (אז היה אבואב מנכ"ל משרד השיכון) מערכת החינוך במועצה גדלה, ניבנו מוסדות חינוך חדשים וההצלחה החינוכית התבטאה במתן פרס החינוך היישובי.

אבואב אמר כי הוא שמח לראות שתושבים מקהילת גוש קטיף לשעבר מצאו בישובי המועצה את הבית החדש (בשעתו כיהן כמנכ"ל משרד השיכון). הוא שיבח את עבודתה של עמירה והודה לה על הטבעת חותמה במערכת החינוך. לפני הביקור במועצה, נדרש כל מנהל להשיב על שאלון היכרות על מוסד החינוכי, האתגרים והתפתחות החינוכית. במפגש המנכ"ל אבואב שאל את כל מנהלי בתי הספר שאלות על המוסדות בראשם הם עומדים ובירר מהי תפיסתם החינוכית.

בצילום: המפגש עם המנהלים

מנהלת ביה"ס באר גנים, רות לזר, נשאלה למשל האם בית הספר שלה, שמשלב בצורה ייחודית תלמידים דתיים ותלמידים חילונים, הוא דגם שיתפוס בכל הארץ. לזר השיבה כי הרשות היחידה באזור, המשלבת את שני העולמות היא המועצה האזורית חוף אשקלון והסיבה היא שזה מתאים למחוז דרום ולמועצה, כי זה מתאים לאופי האוכלוסייה.

קובי כהן מנהל "שדות סילבר", נשאל על מיקום ביה"ס היסודי הצומח בתוך השטח של כפר סילבר (וסמוך לתיכון סילבר). "הבחירה של המיקום היא מצוינת והסביבה משפיעה גם חברתית ויש שיתופי פעולה רבים וזה יכול להוות כר להמשך עבור התלמידים, שילמדו גם בחטיבת הביניים ובתיכון סילבר ולא ישמש עבורם רק אכסניה פיסית", אמר קובי.

 

אבואב סיכם את המפגש ואמר: "מאוד שמחנו להתארח במועצה, לפגוש את המנהלים ובעיקר לראות את הצמיחה של מערכת החינוך גם בהישגים הלימודיים וגם בהישגים החברתיים ולראות את האתגרים העומדים בפנינו בהשלמת הבינוי והמשך התנופה וההתפתחות של מערכת החינוך. יש כאן הישגים מרשימים ואתגרים משמעותיים לעתיד ובכוחות משותפים נצליח לעמוד במשימות הרבות שיעמדו בפנינו".

צילומים: יאיר הרוש

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה