30 סטודנטים צעירים ובוגרים מיואב קיבלו מלגות

$(function(){setImageBanner('aab7f4c1-3cbe-482a-90d3-be3f4cb941f4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ביום שישי התקיים טקס החגיגי לחלוקת מלגות המועצה ל- 30 סטודנטים צעירים ובוגרים מיואב, בשלל מקצועות הלימוד בהשכלה הגבוהה, בתמורה להתנדבותם בקהילה במגוון תחומי העשייה.

מועצה אזורית יואב

ראש המועצה האזורית יואב ד"ר מטי צרפתי הרכבי ציינה כי: "קהילה נמדדת בחוסן החברתי והנתינה בכל שדרות החברה. הסטודנטים באמצעות ההתנדבות בחינוך, בעזרה לקהילה ולאוכלוסיית הגיל השלישי, מביאים לידי ביטוי את הערכים עליהם אנו מבססים חיי קהילה איכותית כאן ביואב. הנכם העדות הטובה ביותר לכך שקיים פה דור איכותי, רגיש, אכפתי ובעל מודעות ערכית וחברתית".

יש לציין כי התרומה של הסטודנטים לקהילה הינה חלק ממארג שלם של מתנדבים רבים בחירום ובשגרה, שנת שירות ושירות משמעותי בצה"ל אשר פועלים לאורך כל השנה למען התושבים והקהילה.

בשם הסטודנטים בירך עמיר גורדון מקיבוץ גל און שציין כי: "המלגה היא למעשה הזדמנות לתרום לקהילה שלנו. להיות מעורבים. בתוקף עשייתנו במלגות אנו משתלבים במערכות החינוך, בפרויקטים קהילתיים, עזרה לזולת או בשימור התרבות וארח החיים הכפרי של האזור. אין ספק שאנו חיים במועצה מעולה - הן מבחינת החינוך, הערכים והקהילות שבה. דבר זה חשוב לשמר ולטפח פן יעלם, ופה המקום החשוב של המלגות".

השנה מועצה אזורית יואב מציינת את שנת ה-70 ליסודה, והסטודנטים שמעו מפי רכזת הצעירים מאיה לב הסבר על מיזם התיעוד "להשאיר חותם ביואב", והתערוכה אליה נחשפו לפני הטקס, המעניקה הצצה ייחודית אל ההיסטוריה הענפה של אזורנו, באמצעות סיפוריהם של מקצת מתושבי המקום הוותיקים שתועדו במסגרת הפרויקט ומוצגים בתערוכה המרגשת.

את מפעל המלגות המועצתי מלווים מספר שותפים אשר מסייעים לנו להגדיל ולהרחיב את המפעל החשוב הזה. משפחת גיינס מליהי ואלי שבפנסילבניה, שתרומתם המשמעותית והנדיבה תסייע להרחיב את מפעל המלגות גם בשנים הבאות.  ליהי ואלי היא קהילה אחות של יואב במסגרת שותפות ביחד, הקשרים עם ליהי ואלי מתקיימים כבר כעשרים שנה והם שותפים לפרויקטים קהילתיים רבים ביואב.

שותפים נוספים וחשובים הם מפעל הפיס שסייעו בהגדלת גובה המלגה וחברת דליה אנרגיות ששותפה לחזון הקהילתי בעידוד ההשכלה הגבוהה כאן ביואב.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה