90 אחוז ירידה בתחלואה בבאר טוביה

$(function(){setImageBanner('d4524f8c-4ebb-4d51-8891-0e1dacf6f001','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

במהלך חודש אחד הצליחה המועצה האזורית באר טוביה להוריד את מספר חולי הקורונה מ-300 חולים בשיא- ל-30 נכון ליום חמישי, 22.10. פעולות ההסברה, קיום בדיקת קורונה במהלך חגי תשרי, משמעת התושבים והסיוע המקצועי של מפקד היקל"ר (יחידת קישור לרשות) ואנשי פיקוד העורף - הם הגורמים לנתונים המעודדים. ראש המועצה, קובי אביבי, הודה לסא"ל במיל' חן גודר וסגנו ,יגאל ספרבר, על הליווי המקצועי מול המועצה בגל הקורונה הראשון והשני

ראש המועצה מפקד הנפה ומפקד  היקלר

במהלך הסגר שהיה בשבועות האחרונים בשל הקורונה, המועצה ניהלה מסע הסברה נרחב בישובים לצורך העלאת המודעות והצורך לשמירה על הנחיות משרד הבריאות. בסיוע התושבים, נציגי הישובים, עובדי המועצה וגם נציגי פיקוד העורף, הצליחה המועצה לשטח את גרף התחלואה ב-90 אחוז, מ-300 חולים ל-30 חולים.

 

הישג זה טמון גם בבדיקה שקיימה המועצה במהלך חגי תשרי, גם הודות למשמעת של התושבים וגם הודות לליווי צמוד של אנשי פיקוד העורף: קצין יחידת הקישור לרשות, סא"ל במיל' חן גודר וסגנו, יגאל ספרבר. ביום חמישי סיימו השניים את תפקידם במסגרת שירות המילואים במועצה.

 

סא"ל במיל' חן גודר, כמה ימי מילואים ליווית את המועצה האזורית באר טוביה בנושא הקורונה ?

"במסגרת המלחמה בקורונה אנו מלווים את המועצה מהגל הראשון, במשך 40 ימים ובגל השני עוד 30 ימים. דאגנו להסברה שתהיה גם בישובים, כולל חיילי פקע"ר, במתחמי הקניות במתחם ביג ובישובים שהיו בהתחלה אדומים". דאגנו בממשק מול פקע"ר לסיוע והקמת מתחם בדיקות קורונה ובנוסף הוקם גם 'מוקד תשאול מגעים' במועצה".

 

למה נועד מוקד תשאול?

"למעשה שלוש עובדות שהוכשרו לתפקיד עוסקות, לצד עבודתן, גם בתשאול תושבים, מי שבאו במגע עם חולה מאומת כדי לעצור את שרשרת ההדבקה. הן מתקשרות לוודא שהם יודעים ובידוד, שבאו במגע ומה נדרש. המוקד פעיל מזה שלושה שבועות והן עובדות מול משרד הבריאות ואנחנו עזרנו".

 

איך אתה מסכם את הפעילות מול המועצה ?

"בניגוד למקומות אחרים יש משמעת מעל הממוצע. המועצה עשתה מהפך מ-300 חולים הגענו ל-30 חולים בחודש אחד של הסגר. זה קרה בצורה טובה ויפה גם בזכות המשמעת וועדי הישובים והעזרה בישובים היתה הדדית. בזכות הסברה טובה הצלחנו לצאת מהגל השני ואני מקווה שלא נצטרך להגיע לכאן שוב, אלא רק בשמחות או בתרגילים".

 

עד כמה ראש המועצה סייע לכם בתפקיד ?

"שיתוף הפעולה עם ראש המועצה היה מצוין. תמיד הוא דאג למה שהיינו צריכים, עזר ובא לשטח ותמיד היה שם ותמך ואני מודה לו על שיתוף הפעולה ולכל עובדי המועצה".

 

ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי: "ברצוני לומר לסא"ל חן ולסגנו יגאל, בשמי ובשם התושבים, הנהלת המועצה ועובדיה- תודה על מסירותכם בתפקיד, זמינותכם בכל שעה ועל הגב המקצועי שהענקתם למועצה במלחמתה בקורונה. באר טוביה ירוקה ונמשיך לשמור עליה ירוקה בעזרת התושבים".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה