$(function(){setImageBanner('4fbe5803-c86f-4b82-9d72-2fc2015e0117','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38222,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

פסטיבל "דרום אדום" כבר הפך למותג מוביל ומוכר בכל רחבי הארץ, אך השנה ישנו מוקד חדש ומגניב, שהפך להיות תגלית הפסטיבל ומצליח לגרום לאלפי ישראלים להגיע מכל רחבי הארץ ישירות אליו.
הפעילות בחוות דויד שבמושב שובה היא פעילות שמאורגנת על ידי המועצה האזורית שדות נגב, ונדמה כי מדובר במסורת ארוכת שנים. הארגון המתוקתק, הדוכנים המגוונים, פינות היצירה וההפעלה לילדים והאוכל הייחודי שמים את חוות דויד על המפה המרכזית של "דרום אדום" השנה. "זוהי השנה הראשונה שאנחנו מקיימים את הפעילות כאן", מספר בהתלהבות תמיר עידאן, ראש המועצה שמסתכל על החניה המלאה עם תחושת גאווה.

 צילום : תומר שונם הלוי

במה ליזמים ואמנים המקומיים

כבר בשעות הבוקר המוקדמות נדמה שהפעילות מתוכננת כמו פעילות צבאית: הסדרנים ממוקמים על ידי מחלקת הביטחון של המועצה, שלטים המזהירים מטיילים מפגיעה ברכוש החקלאים, היזמים והדוכנים שכבר התמקמו השכם בבוקר והשמש שלשמחת כולם חזרה לביקור.  כל היזמים והאמנים הם תושבי האזור, דבר שמוסיף ערך מוסף משמעותי למגיעים לעוטף עזה כדי לתמוך ולפרגן.
בשעה 12:00, כולם כבר נושמים לרווחה, בעלי הדוכנים מסדרים מחדש את הסחורה ומשוחחים באדיבות עם הקהל הרב שהגיע לפסטיבל.

 צילום : תומר שונם הלוי

צילום : תומר שונם הלוי
" זה מחמם את הלב לראות שאנשים הגיעו מכל רחבי הארץ", אומרת דורית, אמנית מקומית שהקימה דוכן באירוע. " מלבד החשיפה המשמעותית שאנחנו מקבלים כאן, האורחים מתעניינים במוצרים שלנו וגם קונים", היא מסכמת.
"חשוב לנו מאוד שכל תושבי המדינה ידעו שהם מוזמנים לכאן", מציין עידאן." לא שריפות, לא טרור ולא עפיפונים יצליחו לפגוע בחוסן של הקהילה שלנו ובאחד האזורים היפים בארץ. אלפי המבקרים אצלינו- זוהי תמונת הניצחון שלנו מול החמאס", מתגאה עידאן.

לתוכנית המלאה בשדות נגב לחצו כאן 

 צילום : תומר שונם הלוי

 צילום : תומר שונם הלוי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה