חונים בחאן: אתר הקמפינג והלינה המצליח בדרום

$(function(){setImageBanner('a0600680-4588-4ecb-abfd-0d7d2fe94caa','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38222,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

חדרי אירוח צנועים, מאהלים אותנטיים ומתחמי קמפינג בלב המדבר המזוקק – קבלו את החאן שיגרום לילדים שלכם להתאהב בחווית המדבר

חאן השיירות

המילה "חאן" מהלכת קסם על כל מי שמחובר לטבע ולהיסטוריה של הארץ הזו. אז נכון, כולם יודעים ש"חאן" הוא תחנת דרכים קדומה, אבל מסתבר שבמהלך ההיסטוריה, זכה החאן לשפע של פרשנויות אדריכליות ותרבותיות.

בישראל לבדה, תוכלו למצוא חאנים מסוגים שונים - מהחאן הנטוש בשער הגיא ועד חאן אל-עומדאן המפואר שבעכו. אלו ואחרים שימשו אכסניות מוגנות עבור סוחרים שנעו ונדו בדרכים. למה מוגנות? בגלל שודדים הדרכים ושאר רשעים שרק חיכו לתפוס את שללם של הסוחרים. והסוסים או הגמלים? הם לנו בתוך מבנה החאן עצמו, בדרך כלל בקומה הראשונה.

אז אם אתם רוצים לעשות צדק היסטורי עם המושג "חאן" או סתם להעביר זמן איכות אמיתי עם המשפחה שלכם, קבלו המלצה חמה למקום שיתרום לגיבוש המשפחתי שלכם.

 

חאן השיירות: מדבר מזוקק

חאן השיירות שבהר הנגב משלב היטב בין אווירת ימי קדם נאיבית לבין נוף מדברי שקשה להסיט ממנו את העיניים. לאו דווקא בגלל מה שיש בנוף, אלא בזכות העובדה שהנוף הזה גורם לדמיון לעבוד שעות נוספות. כאן, קילומטרים ספורים מדרום לשדה בוקר, נטועים לצד עצי דקל יפים אוהלים בדואיים אותנטיים וגדולים, המיועדים ללינה של כמה משפחות או קבוצות, וכן מתחם קמפינג באוהלים פרטיים שלכם, המתהדר במצע של חול רך, נעים ואף מוצל (עוד תודו לצל הזה בשעות הבוקר המדבריות). בתיאום ובהזמנה מראש, תוכלו להתענג על ארוחות בסגנון בדואיות, טיולי גמלים, ועוד חוויות מדבריות ייחודיות לאורחי החאן.

 

עוד במקום:
נקודות תאורה וטעינת טלפונים, מקררי שטח, מריצות להעברת הציוד האישי, מתחם להבערת מדורות ופינות מנגל וגולת הכותרת: תאי שירותים שמבריקים בכל שעות היממה ומים חמים במקלחות,גם בשעות הלילה הקרות.
  רוצים לדעת עוד?

077-9972773  www.shayarot.com

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה