אביב אצילי תושב ניר עוז נרצח בידי מחבלים אשתו ליאת שוחררה אמש מהשבי של החמאס

$(function(){setImageBanner('4ea1b914-03ef-4c9e-b923-effd51e49917','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

8 שבועות אחרי הטבח בשבת אותרו שרידים של גופתו של אביב אצלי תושב קיבוץ ניר עוז שנלחם בגבורה בהגנה על הקיבוץ, והיה חשש שנחטף לעזה . אמש אשתו ליאת אצילי שוחררה אחרי 55 יום בשבי החמאס. הוא הותיר אחריו אישה שלושה ילדים, בני 18, 20 ו- 22. יהי זכרו ברוך

ליאת ואביב אצילי נעדרים

אביב הוא בעלה של ליאת אצילי ששוחררה אתמול. בקיבוץ תיאור אותו כ"מנהל המוסך ואומן שתיאר את נופי האיזור". ב-7 באוקטובר הוא יצא להילחם לצד כיתת הכוננות במחבלים - וכעת מתברר כי נהרג במהלך הקרבות. 

בבוקר השבעה באוקטובר בני הזוג ליאת (49) ואביב (49) אצילי, הורים לשלושה ילדים מקיבוץ ניר-עוז, התפצלו זה מזו.

ליאת - מורה להיסטוריה ולאזרחות ומחנכת בביה"ס של יישובי העוטף - רצה להסתגר בממ"ד, ואילו אביב, בעלה, מנהל המוסך והמסגרייה של ניר-עוז, הוקפץ עם כיתת הכוננות על-מנת להגן על הקיבוץ. מחבלי חמאס חטפו את ליאת לעזה, ילדיהם  - איה, נטע ועופרי, שלא היו איתם בבית באותה שבת ניצלו. 

קיבוץ ניר עוז נמסר "בצער כבד אנחנו מתבשרים הערב שאביב אצילי, בן קיבוץ ניר עוז, נרצח ב-7.10.

אביב, בן 49, הותיר אחריו את אשתו, ליאת, וילדיהם עפרי, נטע ואיה. ליאת שוחררה אתמול משבי החמאס אחרי 54 ימים בעזה.
אביב היה מעמודי התווך של קהילת ניר עוז, וניהל את המוסך לציוד חקלאי בקיבוץ. צייר, רוכב אופניים, אוהב אדם ואדמה. יהי זכרו ברוך".

מכריו סופדים לו 

אמיר זינדר, שבילה את רוב זמנו במהלך שנת השירות בעבודה במסגרייה בניר עוז, משתף בגעגועיו לאנשי המוסך שנחטפו ונרצחו:
המוסך הוא מקום שמשלב אהבה ותשוקה גדולה למקצוע, לרצון לתקן, ליצור דברים חדשים ולעשות הכל בצורה מקצועית ומושקעת. האנשים האלה, כל שם, כל פרצוף כזה הוא שיעור עבורי, וכך הייתי רוצה שהם יהיו גם עבור כולם. כי כשאני הסתובבתי אתמול בגאווה עם החולצה של המסגרייה עם השמות שלהם עליה וראיתי את הפרצופים שלהם תלויים שם, ראיתי את השיעורים שכל אחד מהם לימד אותי, אז אשתף אתכם גם בקצרה על כל אחד מהם.
אביב אצילי - מנהל המוסך, היה כמו אבא שני שלי במהלך השנה. איש חינוך, אומנות, טבע ואוהב אדם שהפך עבור כל השינשינים שעבדו תחתיו להשראה, איש לשיח והתלבטויות מאז ועד אותו יום שחור. אביב הוא מנהיג בקהילה ומנהל מדהים במוסך ובאופן כללי. 
-
עדי נגב 
אביב אצילי נשומה בשבילי אין אותו יותר והיקום כלכך חשוך יותר.
-
גליה 
רכבת ההרים של חיי
הלב מרוסק  התקווה נגמרה, אביב שלנו איננו.
אחרי האושר על חזרתה של ליאת אתמול, אין לי מה לומר הדמעות זולגות והנשימה נעצרה שוב

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה