אוהד יהלומי מציין יום הולדת בשבי בעזה

$(function(){setImageBanner('eac23465-5a4d-44fa-8b8d-0deb17d4a3df','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אוהד יהלומי מציין היום שלישי , את יום הולדתו ה-50. במציאות נורמלית הוא היה חוגג עם משפחתו, אבל הוא בעזה כבר מעל חצי שנה. בנו איתן בן ה-12 נחטף גם הוא ב-7 באוקטובר והוחזק בעזה 52 ימים עד ששוחרר בעסקה. גם האמא והאחות נחטפו באותה שבת אך הצליחו להימלט בדרך לעזה. כולם מחכים שאוהד יחזור אלינו במהרה יחד עם כל החטופים שלנו

אוהד יהלומי

7 באוקטובר נלחם אוהד יהלומי במחבלי החמאס שפרצו לביתו בניר עוז, ונפצע. הוא נחטף עם בנו איתן, ששוחרר בהמשך. אשתו ושתי בנותיו ניצלו. 

בחודש ינואר אוהד יהלומי,  תושב ניר עוז, תועד בסרטון שהפיץ חמאס כאשר הוא סובל מפציעה ומטופל במקום בו הוא מוחזק.

את הטיפול מעניק ליהלומי ככל הנראה רופא, אך לא במרפאה או בבית חולים, אלא במקום החזקתו בשבי.

לטענת חמאס, יהלומי לכאורה איננו עוד בין החיים – אף שלטענה הזו אין אימות בישראל, בדומה לטענה שהועלתה ע”י חמאס כי שירי ביבס וילדיה אריאל וכפיר ביבס לכאורה אינם בין החיים.

יצויין כי כך נטען גם לגבי חנה קציר, החטופה ששבה בחיים. בישראל נלקחת בחשבון האפשרות כי חמאס מפיץ טענות שקריות, ומנסה לייצר לחץ וטרור פסיכולוגי אכזרי ככל הניתן על משפחות החטופים. עם זאת, אי אימות המידע, לא אומר כי איננו נכון בהכרח.

כולנו תקווה שכולם יחזרו בשלום 

אחותו, אילה יהלומי לוזון, כותבת לו:

חצי שנה... אני רוצה שתוביל עוד טיול משותף שלנו להתקשר אליך ושתסנן או תענה, העיקר שאתה תחליט לפתוח את הווטסאפ שלך ולראות נראה לאחרונה היום ב... לשלוח הודעה שסוף סוף תקבל 2 וי כחול להחליף איתך מבטים ומיד להבין יש לי כל כך הרבה דברים לספר לך אני כל כך רוצה להתייעץ איתך אני מתגעגעת לויכוחים איתך אני מתה לצחוק שוב מהשטויות שלך. אני צריכה את החוכמה שלך אני רוצה לריב איתך אני כל כך רוצה להתחרפן מדרך המחשבה שלך אני רוצה להיפגע מהביקורת שלך אני רוצה להיות גאה על המחמאות שאתה נותן לי אני צריכה להתקדם אבל אני קפואה במקום. אני כועסת שהחיים ממשיכים אני עצובה שעושים דברים שגרתיים אני מאוד מאוד מתגעגעת אליך אתה חסר לי כל יום אני מתה לחייך שוב, אבל מכל הלב, כמו שהייתי פעם אני לא שלמה אני לא שמחה. תדע שהמשפחה שלך בריאה ו(כמעט) שלמה וכולנו עושים מאמצים כבירים להחזיר אותך. סליחה שאתה לא כאן עדיין סליחה שאנחנו לא מצליחים אבל תדע שאני אופטימית מלאת תקווה מרגישה את תעצומות הנפש שיש בך את כוחות העל שלך אני מסתכלת עליך כל בוקר ואתה שולח לי כוח להילחם עליך. תישאר אופטימי תחזיק חזק אל תפסיק לקוות עוד מעט אתה בבית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה