אוהד כהן נרצח עם בתו מילה כהן, בת 10 חודשים, בביתו בקיבוץ בארי

$(function(){setImageBanner('c0f8002a-9fcf-4217-be18-d448a70afa3a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אוהד כהן בן 43 מקיבוץ בארי נרצח בשבת על ידי מחבלים בני עוולה שפרצו ליישוב ורצחו ופצעו את רב תושביו.
אוהד זעק לעזרה בסטורי כשנכנסו המחבלים לקיבוץ וגם לביתו , הוא התכתב עם העיתונאי בועז גולן ובקש עזרה אוהד נרצח בצורה אכזרית ביחד עם ביתו הפעוטה מילה בת 10 חודשים .אשתו סנדרה נפצעה באורח בינוני עד קשה ונותחה סנדרה כהן, היא אחות טיפת חלב ויועצת הנקה במרכז לבריאות הילד באשקלון. גם ילד נוסף שלו נפצע מרסיס בראשו וילד אחד הצליח לברוח. . גם אמו יונה כהן נרצחה בביתה .הלוויה של שלשתם תערך יום ראשון בבית העלמין ירקונים

אוהד כהן ז"ל

מכריו סופדים לו 

-

שחף ליבי 

אוהד עד אתמול בערב הייתי בהכחשה, לא משנה כמה מילים ותיאורים יש לך אי אפשר לסכם בן אדם בטקסט.
מי שהכיר אותך בטח יודע מה אני הולך להגיד אבל אני רוצה לספר למי שלא הכיר אותך איזה איש מיוחד היית, איש משפחה בכל רמח אבריך, מאהבה שלך לאבא שלך שנפטר לפני שנים, לזוגיות המדהימה שלך עם סנדרה עד לליאם, דילן ומילה הקטנים שהיית נמס כל פעם שהיית חושב עליהם והיה נמרח לך חיוך של אהבה אין סופית על הפנים. לא סתם כתבתי שאני רוצה להיות אוהד כשאהיה גדול.
הייתה לך אינטליגנציה רגשית גבוהה משולבת בציניות מרגיזה, אחד כזה שלא היה קונה "הכל בסדר" גנרי כמו שאתה אומר לכולם ובמבט יכול לדעת אם אתה משקר. היית נטול אינטרסים מלא בטוב ונתינה, חבר אמיתי שנכנס לנשמה.
אני מצטער על כל פעם שניסינו להפגש ולא הצלחנו כי השגרה הפריעה לנו אבל באותה נשימה מודה על כל רגע שהיה לנו ביחד לאימון משותף, עמידת ידיים או סתם איזה המבורגר או שיחה טובה. אני מחכה שתשלח לי הודעה הודעה קולית שאומרת "מה אתה דרמטי צ'יפופו? כולה קצת טילים ויריות אנחנו רגילים" אני יודע שזה לא יקרה, אני יודע שאני צריך לחבק כל זיכרון ורגע קטן שהיה ולהודות עליו, אני יודע שאתה מחבק את אבא שלך ביד אחת ואוחז את מילה בשניה שם מלמעלה, רואה ושומר על כל מי שאי פעם הצלחת להכנס לו לנפש. תודה על הכל, אוהב אותך! ת.נ.צ.ב.ה.
אנחנו מארגנים עזרה ותרומה למשפחתו של אוהד כל המעוניין להצטרף מוזמן ליצור איתי קשר בפרטי.

-

ארז לוי

אי אפשר לאמר שהיינו חברים קרובים מאוד. הוא קולגה מוכרת לאנשי התנועה בארץ. מוערך. נפגשנו מספר פעמים ובהזדמנויות שונות.
הוא היה חבר בפורום של מורי כושר ותנועה באחד הגלגולים המאוחרים שלו (thechallnge) לדעתי, כל המורים לפיתוח התנועה בישראל הכירו אותו ברמה כזו או אחרת למרות שנחבא אל הכלים והיה רחוק מהזרקורים.
שנים שאוהד מדבר על התנאים המחורבנים לחיים בעוטף, אבל הוא דבק בעוטף ובמגורים בקיבוץ בארי כל העת (למטה מצרף כמה משפטים שלו מתוך קבוצת הוואטסאפ)
הוא היה ציוני בלב ובמעשה , פחות איש של פלאברות.
הסיפור של אוהד ומשפחתו בקיבוץ בארי יצטרף לאלפי הסיפורים שיוותרו מהמלחמה לעוד שנים רבות רבות. כולנו בוכים את לכתך, כואבים, ומבקשים מכם סליחה.
יהי זכרו קדוש וברוך.

דינה סער

מיום שבת ב-21:30 אני מחכה עם הפוסט הזה, גם אחרי אינספור הודעות מודאגות מהנורא מכל שכתבתי לאוהד וגם אחרי שראיתי את הסטורי האחרון שלו באותה שבת מקוללת וארורה-
״מחבלים מנסים לפרוץ לנו לממד, הצילו״
עדיין קיוויתי והתפללתי לסוף אחר…
אוהד כהן החבר האהוב, היקר והמיוחד שלי והתינוקת שלו נרצחו על ידי בני עוולה בקיבוץ בארי והצטרפו לרשימה כל כך ארוכה של משפחה של מלאכים שלא עשו רע לאף חוץ מהיותם יהודים.
תודה אוהד יקירי, על שאפשרת לי ללמוד ממך כל כך הרבה, על שיחות איתך לתוך הלילה על מהות החיים ועל חברות כל כך מיוחדת,
הלב שבור לרסיסים, איבדנו את אחד האנשים והמאמנים הטובים ביותר שיש

-

משפחת נגב19 וקבוצת19 מרכינות ראש לזכרו של אוהד כהן ז"ל, שנרצח בקיבוץ בארי לצד התינוקת שלו מילה כהן ז"ל.
אוהד היה שותף להקמת מחלקת הסיילספורס של אלעד מערכות בשדרות, לא מעכלים את גודל האובדן, יהי זכרך ברוך!
-
יובל גוילי 
אוהד היה אדם מדהים. מורה מדהים ומאמן מדהים. ואני לא מאמין. משתתף בצערך שחף היקר
-
שי מנשרי 
ילד.
זאת המילה הראשונה שאמרת לי, אי שם ב2007 כשנפגשנו בפעם הראשונה.
ילד, אמרת עם החיוך המלא בקסם הזה שלך ומיד ידעתי רק מהמבט שלך בעיניים שזה ממקום של אח גדול ממקום של רצון לתת, ללמד ולעזור. וכזה היית לאורך כל החיים.
זכיתי שהיית תמיד שם מאחורי הקלעים בשבילי לכוון לפרגן וללוות, זכיתי לשמוע מהקסם המוזיקלי שלך אם זה במסיבות קיבוץ או בחתונות ענק.
זכיתי לשמוע על התקופה שלך באוסטרליה, על המשפחה המדהימה, על השינויים בחיים, על החיים בקיבוץ שתמיד צחקנו שגם יום אחד לי יהיה דרכון בארי.
נתת לי השראה לעמוד על הידיים ולראות את העולם הפוך, לראות את הטוב שבפשטות ואת הקסם שבאנשים.
כבר שבועיים שאני מתפרק מבפנים מהידיעה שאתה כבר לא איתנו ובקושי מצליח למצוא את המילים, זו לא פרידה, המנגינה שלך תמיד תשאר איתי.
אתה הפיטר פן שלי
הילד הנצחי
אוהד כהן, יהי זכרך ברוך
-
ליאור בן עלטה 
אוהד כהן - ת.נ.צ.ב.ה
יצא לי לארח לא מעט אנשים בפודקאסט אבל יש כאלה שמצליחים לרגש ולהעביר מסר מיוחד ואחר לעולם. אוהד הוא אחד מהם. הוא בא מכוונה טהורה לשתף מהאהבה שלו לעולם הכושר בכלל ולעמידות ידיים בפרט. ב 2019 אוהד התארח אצלי בפודקאסט ונשארנו בקשר מדי פעם כשהוא ייעץ לשאלות שהיו לי. קשה לי לכתוב עליו בלשון עבר ואני חושב שהדרך הכי טובה להנציח אותו היא על ידי בקשה אישית שלי שתאזינו לפרק עם אוהד ותוכלו לקבל קצת מהאור שהוא הביא לעולם. קישור לפרק בביו.
אוהד נרצח בקיבוץ בארי ב 7.10.2023
-
אורי כדורי משיח
הטרגדיה של מושב בארי עוד תסופר במשך שנים.
אוהד כהן בן 43 מקיבוץ בארי נרצח בשבת על ידי מחבלים בני עוולה שפרצו ליישוב ורצחו ופצעו את רב תושביו.
אוהד נרצח בצורה אכזרית ביחד עם ביתו הפעוטה מילה בת השנה וחצי.
אשתו סנדרה נפצעה באורח בינוני עד קשה ונותחה. גם ילד נוסף שלו נפצע מרסיס בראשו.
אוהד היה אוהד ותיק של הצהובים מתל אביב ועבד באלעד מערכות כאשר הוא היה ממקימי מחלקת הסייל ספורט של החברה בשדרות
.-
כפיר ניסים
אוהד היקר הלב מסרב להאמין  זכיתי להכיר אותך דרך חברים ודרך המוזיקה שכל כך אהבת. היית אדם שאוהב את החיים תמיד מחייך ובן אדם חכם ומלא כישרונות נלקחת ביום הארור הזה ועם ביתך הקטנה  ה׳ יקום דמכם יהי זכרכם ברוך 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה