בצער רב אורלי דוד תושבת נהורה הלכה לעולמה

$(function(){setImageBanner('dec2e119-44e0-4223-920d-1567346ded4d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בשורה עצובה מאוד, אורלי דוד הסייעת של הגנים האהובה והמוכרת תושבת נהורה שבמועצה האזורית לכיש, ואימו של דין דוד חלוצה לשעבר של מ.ס אשדוד הלכה לעולמה היום (שבת) . הלוויה תתקיים ביום ראשון 25.5.22 בשעה 14:00 בבית העלמין האזורי נהורה

בשורה עצובה במיוחד עם היוודע על פטירתה היום (שבת ) של אורלי דוד תושבת נהורה. אורלי בת 55 הלכה לעולמה אחרי מאבק במחלה קשה, היא  הותירה אחריה 4 ילדים נכדים ובעל. 

אורלי דוד  ז"ל

ממכבי חיפה נמסר: “מועדון כדורגל מכבי חיפה מרכין ראשו עם היוודע דבר מותה של אורלי, אמו של דין דוד, שחקן הקבוצה. אנו משתתפים בצער המשפחה ומי ייתן ולא ידעו עוד צער”.

מ.ס אשדוד, פרסמה הודעה: "המועדון מרכין את ראשו עם לכתה של אורלי דוד, אמו של דין. אנו כואבים את כאב המשפחה ומשתתפים בצערה העמוק. יהי זכרה ברוך".

דין דוד ואמו אורלי ז"ל

כל מי שהכיר את דוד כשחקן צעיר במ.ס אשדוד ידע איך האם הייתה אחת מהמעריצות הגדולות של השחקן, תמיד דאגה לו, העריצה אותו ובעיקר שמרה עליו. עם חיוך בלתי נגמר ותמיד בצורה מנומסת ומכובדת. עצוב. גם אנחנו כמובן משתתפים בצער המשפחה, שלא ידעו עוד צער."

דין התראיין בדיוק לפני שלשה ימים בראיון  באתר ספורט על כמה אימו דמות משמעותית בקריירה שלו :

 "בקיץ, בזמן המשא ומתן, הייתה נוכחת בפגישה המכרעת גם אמו של החלוץ, אורלי, האמא, שהיא הדמות הדומיננטית בקריירה של החלוץ. רגע לפני החתימה היא קמה והצהירה: "יש לי רק בקשה אחת לפני דין חותם". בחיפה התרגלו שהבקשות האחרונות נוגעות לסעיפי שחרור, סוג רכב ודברים חומריים אחרים, אלא שגברת דוד הפתיעה: "אני רק מבקשת שתשמרו לי על הילד שלי".

בזמן שדוד קרע רשתות, מאחורי הקלעים התרחשה דרמה לא פשוטה במשפחת דוד- האם חלתה, ובילתה זמן רב בבתי החולים.

דוד, שידוע כמופנם, לא סיפר על כך ליותר מדי אנשים, כך שאפילו חלק מאנשי מכבי חיפה לא ידעו על מה שמתחולל אצלו בפנים.

השיא הגיע עם הזימון לנבחרת, כאשר ביום בו היה אמור להגיע להתכנסות, הגיע לחיפה ואנשי ההתאחדות מידע על מצבה של האם, והם רצו להקל על דוד ולשחררו מהמסע. החלוץ שמע על הדברים והלך להתייעץ עם המשפחה בעצמה, שם שמע את אימו מבקשת ממנו לצאת אל המסע וכך אכן עשה.


דין סיפר בראיון  " אני עובר תקופה לא הכי קלה עם המשפחה שלי. החלום שלי ושל המשפחה שלי היה שאני אקח אליפות. רציתי להיות חלק ממנה, וכשאני חלק ממנה גם אמא שלי, ובכלל המשפחה שלי היא חלק ממנה".

מה שאני היום ולאן שהגעתי זה הכל בזכות אמא שלי. הבטחתי לה שאני אביא לה צלחת, כל השנה דיברתי איתה על זה והאליפות הזו היא בשבילה".

אורלי דוד בחיק המשפחה

מכרים סופדים לאורלי בפייסבוק : 

מרגית כהן רשמה " אור יקרה שלי כך קראתי לך, ממש הלילה באת לי בחלום ,ישבת איתי ומשפחתי באיזה פארק , קוקו בשיערך וגרעינים ואמרתי לעצמי בחלום ברוך השם את יותר טוב דיברת שיתפת ,ממש הלילה לפנות בוקר של שבת, קמתי בבוקר והתבשרתי בלכתךהבנתי שבאת להפרד ,ממש חיכיתי לשמוע שאת חוזרת ומשתפרת שאוכל לבקרך אך את באת לבקר בחלום לפני לכתך, תודה על אהבה כנה ואינסופית לשלושת ילדיי שחונכו והיו עטופים באהבתך,תודה שהיית לנו מי שאת !! אור של אהבה כנות חום ודאגה! תודה אור שבאת אלי בחלומי הלילה ולפני שבועיים תודה שהיית את מיוחדת ואהובה עלינו כ נוחי אהובה יקרה אוהבים ונאהב תמיד."

ג'ולי שלמה רשמה "איזו בשורה עצובה. היתה אישה מדהימה ואמא למופת . תמיד חייכה ואהבה את כולם. היתה מלאת נתינה. אבידה קשה לילדיה היקרים שרית ספיר דין וינאי ולבעלה עמיר יהי זכרה ברוך. משתתפת בצער המשפחה היקרה".

עידו אוזן רשם " איזה בשורה עצובה, אישה יקרה מיוחדת טובת לב תמיד עם חיוך גידלה משפחה לתפארת ואת ילדינו בגנים של שחר/ניר חן.ת.נ.צ.ב.ה"
לירון שושן כתבה" אישה יקרה , תמיד מחייכת עוטפת ומכילה ,הייתה שותפה לגידול כל כך הרבה ילדים... יהי זכרה ברוך"
 

ברכה חטמי כתבה " אורלי היקרה מנוחתך בגן עדן אשה אמא למופת את חסרה לכולנו הדמעות לא מפסיקות אורלי יהי זכרך ברוך". 

יעל סלע פרץ " אוי אוי .... איזה עצוב. אישה כל כך יקרה שגידלה את ילדינו באהבה בסבלנות וסובלנות... תנחומים למשפחה". 

הגר בר "כמה עצוב. איך שהילדים אהבו אותה כל כך וכל בוקר היתה מקבלת את פנינו בגן בחיוך ענקי עם מלא שמחת חיים. נוחי על משכבך בשלום. תנחומים רבים למשפחה". 

שירין מימוני כתבה "אורלי דוד רעיה,אמא סבתא וסייעת בגני ילדים פשוט למופת. את אורלי הכרתי כסייעת של הנכדות שלי בגן שחר שבו היא עבדה,יש לציינה לשבח על הגישה הנעימה שלה לכל ילד,מסבירה פנים מקצועית,ושמה הלך לפניה,כי באמת היתה סייעת מהשורה הראשונה.

וכעת כמה צר לשמוע על לכתה בטרם עת,כמה יסורים ומכאובים עברה. חבל עלייך אורלי היקרה כמה,נעמת, תרמת,ועבדת, והיית השראה ואשת אשכולות ראויה להוקרה. יהי זכרך ברוך ! אהבתי אותך מאד. ממני ונכדותיי מיקה וקים".

גולן זהבי כתב' " יהי זכרה ברוך...ת.נ.צ.ב.ה כל משחק בית של מ.ס אשדוד היתה מעודדת ותומכת בבנה הכוכב דין דוד ...יישבנו תמיד באותו יציע והיה לי כיף לראות אותה כמה שהיא גאה ואוהבת את בנה במגרש....כמה תמכה ועזרה לדין כל הקרירה...תמיד אמרתי לה שדין דוד זה חלוץ העתיד של נבחרת ישראל ....תיהיה מנוחתה בגן עדן". 

ענת הללי כתבה " אורלי חברה יקרה ואהובה שלי עדיין לא נתפס שאת כבר לא כאן ולא יהיה לי למי לכתוב לא מצליחה לעכל את הבשורה המרה קשה לי כלכך אוהבת אותך ..נוחי על משכבך ברוך דיין האמת, דין יקר ואהוב כל מה שאמא רצתה זה שתצליח ליוותה אותך לכל מקום ומעכשיו היא תשמור עליך מלמעלה אוהבת משתתפת בצערכם משפחה אהובה ויקרה"

פאני סבן כתבה" עצוב עצוב אורלי אהובה שלי כמה אהבת את המשפחה.גידלת אותם למופת ובאהבה אין סופית ה' יתן להם כוחות להתמודד עם האובדן הקשה ברוך דיין האמת".

רננה יונה " אורלי זה תפס אותי בהלם . שבוע לפני השנה של יורם יוסף זל . רק לפני כמה שבועות התכתבנו בוואטסאפ על חיפה הפועל באר שבע , על בנך היקר דין שכל כך היתגאת בו . הייינו יחד מכיתה א' עד יב' ילדי מרחבים , אוףףףףף שסמדי בישרה לי לא האמנתי . יהי זכרך ברוך אהובה .". 

דודו דהן כתב " אמו של דין , אורלי דוד ז״ל האהובה , הלכה הבוקר לעולמה לאחר מאבק במחלה קשה. אורלי דוד היא נמרה.כפי שהיא נלחמה עבור ילדיה , כך גם היא נלחמה , ללא אף תלונה במחלה שלצערנו לבסוף הכניעה אותה.תהיה חסרה לכולנו , הנוכחות שלך , המידות הטובות , הטוב לב והנאמנות הטוטלית שלך בי.השארת משפחה ובית לתפארת ולבטח תשמרי על כולם מלמעלה.אני מבטיח להמשיך ולקיים את מה שהבטחתי לך "

גליה גיל און מולאי "אורלי היקרה התבשרתי עכשיו בבשורה הקשה . תודה לך! על מה שהיית ומי שהיית עבור ילדיי.תודה על האישה שהיית .על הנתינה.החום והאהבה האינסופית . אני פשוט כותבת ובוכה נזכרת כמה הילדים שלי אהבו אותך וכמה את אהבת אותם במיוחד את שי שכל הזמן דיברת עליה . בזכותך העולם היה טוב יותר.נוחי על משכבך בשלום".

שושנה מרדי שם טוב"נשמתך בגן עדן נקטפת כל כך מהר הלב של כולנו שבור ודואב אוהבת ומתגעגתת מתפללת לבורא כולם שיעצור עם המחלה הארורה וימצא לה מרפא ומזור לכל עם ישראל נוחי על משכבך אחותי היקרה מבטיחה לקיים את כל בקשותייך!! יהי זכרך ברוך לעד ".

.

יהי זכרה ברוך 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה