אורן גולדין תושב קיבוץ ניר יצחק שהוגדר כחטוף, נרצח ב-7 באוקטובר

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d8d87fd9-1321-43fb-8aca-177ed8464810','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d8d87fd9-1321-43fb-8aca-177ed8464810','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d8d87fd9-1321-43fb-8aca-177ed8464810','/dyncontent/2024/5/13/04664638-cd72-45fa-b246-8d06d899fed0.jpg',17880,'מכללה למנהל אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

אורן גולדין, 33 נולד בקיבוץ ניר יצחק בבוקר שבת 7 לאוקטובר, אורן יצא מביתו ועזב את משפחתו בביתם כדי להגן על הקיבוץ ממתקפת הטרור. הוא בחר לשמור עליהם, גם הפעם. אורן שעד עכשיו הוגדר כחטוף, נרצח בטבח ב-7 באוקטובר, וגופתו ככל הנראה מוחזקת בידי חמאס. הותיר הורים, שני אחים, אישתו אושרית ושני ילדיו התאומים - אביב ואילי. כך עודכנה אמש (יום חמישי) משפחתו.
טקס הפרידה יתקיים ביום ראשון ה-12/11 במלון קיסר, אילת, בשעה 12:00.

אורן גולדין ז"ל

אורן  הוא בנם של להורים אדי ויאיר, אח של רני ושי. הוא נשוי לאושרית ויחד הם גידלו זוג תאומים מדהימים בני שנתיים - אביב ואילי. אורן הוה אבא מדהים – תמיד מבשל, מנקה, משפץ. מטייל עם התאומים בקיבוץ בכל רגע אפשרי, וכל רגע איתו הוא חוויה. כל מה שמשפחה יכולה לבקש.
הוא ניהל את המוסך בקיבוץ, ונמצא בכל מקום שצריך אותו. עזר לכל אחד ובכל הזדמנות. ידוע שבמוסך אפשר לקבל את עזרתו של אורן בכל דבר, לא רק בבעיות ברכבים.

אורן גולדין ז"ל

טל נוריאל כתב 

אורן גולדין האחיין שלי נרצח על ידי חלאות אדם צמאי דם מסוממים. אורן חשבנו שאתה חטוף ועם כל החשש לתנאים שלך שם ולאיך אתה מרגיש. היה לנו כזאת אמונה ותקווה שאתה תחזור ותשב איתנו ותצחק עלי על כל הפוסטים שהעליתי עלייך. שנחבק אותך. אבל הבוקר קמנו לבשורה נוראית שגופתך בעזה אבל נרצחת בדם קר לפני שהגעת לעזה הארורה. אני לא מסוגלת ואין מילים לחור שהשארת בלב לכאב הנורא לעצב הענק לבכי ללא שליטה כל היום. אורן תן לנו כוחות מלמעלה. ואני מבטיחה לך תמיד להיות עבור אושרית אשתך המדהימה ולאביב ואילי. שהם יגדלו נספר להם עלייך האבא המושלם שנסע עם עגלת תאומים צמודה לאופנים וטייל איתם המון. המשפחה לעולם לא תהייה כמו שהייתה בלעדייך. בלי החיוך שלך בלי העקיצות המצחיקות שלכם ביחד הבני דודים פערת אצל כולנו חור בלב.
אורן אחיין אהוב שלי. אני כותבת לך והטלוויזיה דלוקה ובחדשות של שעה 24.00 מודיעים על מותך. היום ה34 למלחמה . 34 יום שהיה לנו מלא תקווה שאתה חי. והיום התקווה מתה.
יהי זכרך ברוך. אורן אהוב שלנו
-
נתן בן יוסף כתב 
היום בבוקר קיבלתי הודעה.
יצאתי לעבודה כבר ב02:00, עבדתי על השופלים השונים, עבודות ניקוי זבל, סידור באלות במתבן ופתיחה שלהן כהכנה ליום האבסה של הפרות, ותוך כדי אני מקבל הודעה מאשתי "ראית את זה?" והיא צירפה קישור. קישור לכתבה שמספרת על כך שאורן גולדין נרצח בעזה.
אורן נולד בקיבוץ שלי, קיבוץ ניר יצחק, לאדי ויאיר, הוא אח של רני ושי.
אורן נשוי לאושרית ויחד יש להם שני תאומים מדהימים, אביב ואילי. אורן הוא הגיס של טל חיימי, חבר ילדות (רני גולדין נשוי לאור חיימי, אחות של טל) מקבוצת צבר שגדלתי בה בקיבוץ, טל נחטף לעזה עם אורן, ליאור רודאייף ומשפחת מרמן- ליימברג (לואיס וקלרה מרמן, פרננדו, גבריאלה ומיה ליימברג)
יש לנו שופל Volvo l90, וראיתי שאני כבר על שליש מיכל דלק אז נסעתי למלא דלק בתחנת הדלק שנמצאת ליד המוסך, ונזכרתי באורן וביכולת הטכנית הגבוהה שלו, לא סתם הוא נבחר לנהל את מוסך ניר יצחק. לפני שנתיים כשעבדתי במשק יעקבס בכפר הרא"ה פתאום שמתי לב שהגיעה משאית חלב של טרה עם המדבקה של מוסך ניר יצחק, ומאוד התרגשתי לראות מזכרת כזאת מהבית.
אחד הזמרים האהובים עליי הוא פבלו רוזנברג, והבוקר התנגן לו ברדיו השיר "תנו לגדול בשקט" בביצוע שלו, אח"כ שמתי אותו בלופ חוזר בספוטיפיי.
"...עד מתי הרוח תסיע
עננים ודאגות
ומתי ישוב להפציע
סתם יום תענוגות
יום בלי עצב, יום בלי פחד
כל הארץ מתייפחת
כמו ילדה קטנה זועקת
תנו לחיות בשקט..."
אורן גולדין, יהי זכרו ברוך. עצוב לי מאוד.
-
אופק דגן כתב 
לכולנו הייתה תקווה שתחזור הביתה,
אורן גולדין ז״ל , פשוט לא נתפס!
הלב מרוסק
-
ביתנו אבל וכואב על מותו של אורן גולדין שנפל על הגנת הקיבוץ.
אורן, היום הבנו שנתגעגע אליך לנצח. ליבנו נקרע.
חבר יקר שלנו, לב ענק של נתינה ואהבה. הלכת ולא תשוב.
טקס הפרידה יתקיים ביום ראשון ה-12/11 במלון קיסר, אילת, בשעה 12:00.
משפחת גולדין היקרה, מחבקים אתכם בכאבכם.
נתגעגע לנצח 
בית ניר יצחק.
-
טל ויינברג 
ארגון מדבירי מזיקים בישראל משתתף בצערו של יאיר גולדין על מות בנו אורן.
אורן גולדין נרצח בעת הגנתו על הקיבוץ בו הוא ומשפחתו התגוררו - קיבוץ ניר יצחק.
Yair Mario Goldin , אבא של אורן הוא מדביר ותיק. שימש כמדביר ניר יצחק בעבר וכיום הוא תברואן המועצה בני שמעון.
יאיר הוא חבר יקר. כשהתקשרתי לשאול בשלומו מספר ימים לאחר פרוץ המלחמה שמחתי בהתחלה לשמוע שמצבו טוב יחסית. נשמתי לרווחה. לא הבנתי שהוא התכוון למצב היחסי של קיבוצו לעומת התופת שעברו קיבוצים אחרים. בהמשך השיחה ולאחר שחקרתי הוא סיפר לי שבנו נחטף.
ביקרתי את יאיר לפני שבוע בדיוק במלון באילת אליו פונה יחד עם כל הקיבוץ. חודש ימים המתינה המשפחה באי הוודאות, בשקט, בסבלנות ובטירוף הדעת. המידע לגבי גורל אורן לא היה ברור. עכשיו כשהבשורה המרה הגיעה הם יכולים סוף סוף להניח למחשבות הטורדניות ולתת לדמעות לזרום.
יהי זכרו ברוך
טל ויינברג, יו"ר הארגון
-
שושי נובוסלסקי דדון
אורן  כל כך ציפינו לבשורה אחרת,
הלב נשבר ומרוסק מלהכיל את הכאב.
היינו בטוחים שזה רק עניין של זמן ועוד מעט תשוב לזרועותיה של האישה האדירה והמיוחדת שלך.
עוד לא הספקנו להוציא לפועל את ערב הזוגות והעל האש אצלנו בבית ...איך ככה זה נגמר?
אני מבטיחה להיות שם בשביל אהובתך, לתמוך בה ולעשות הכל כדי שאושריתי, אילי ואביב יתחזקו וימשיכו בחיים למרות הכל.
שי טלמור
קבוצת "דרדסים רוכבים" מרכינה ראשה בעצב עמוק ובכאב נורא, עם היוודע דבר הרצחו של חברנו אורן גולדין ז"ל, בשבת השחורה. תנחומינו לאשתו אושרת, הילדים ולמשפחה. איש מדהים היה וחבר איתן. נזכור אותו כך.
לא נשקוט עד שגופתו תשוב לקבר ישראל!
-
ליאן מור כתבה
היה שלום חבר דרדס. 32 ימים היינו עם תקווה שאתה עוד תחזור אבל השבת השחורה 7.10.23 לקחה גם אותך.
אורן גולדין ז״ל איש מצחיק עם לב ענק.
-
יקיר גולדפרב
קורא ולא מאמין
השם ינקום דמך אורן היקר
יהי זיכרך ברוך ומבורך
גיבור ישראל
יאיר, אדי, רני, שיקו, אושרית היקרים והאהובים
שולח לכם את תנחומיי, חיזוקים וחיבוקים גדולים
-
הלב מסרב להאמין.
אורן, בנו של חברנו היקר והאהוב יאיר גולדין תברואן המועצה, אחד מגיבורי כיתת הכוננות של ניר יצחק שהצילו רבים כל כך, נעדר וככל הנראה נחטף על ידי מפלצות החמאס ביחד עם שלושה חברים נוספים מכיתת הכוננות.
יאיר היקר שלנו,
ליבנו איתך ועם כל המשפחה.
משפחת מועצה אזורית בני שמעון מתפללים לשלומו של אורן.
-
.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה