אותרה גופתו של ניצן ליבשטיין בנו של אופיר ליבשטיין ראש המועצה האזורית שער הנגב ז"ל

$(function(){setImageBanner('215dd67f-6091-4e17-ad74-9f9696523397','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

לאחר 12 ימים אותרה גופתו של ניצן ליבשטיין בן 19 שנרצח בידי מחבלים בכפר עזה. לפי שיחת הטלפון האחרונה עימו, הוא נורה ברגלו ועשה לעצמו חסם עורקים ונרצח על ידי המחבלים. הלוויתו תערך ביום שישי 20.10 , בשעה 14:45 בבית העלמין אבן יהודה הוא יטמן לצד אביו ראש המועצה האזורית שער הנגב אופיר ליבשטיין ז"ל שנרצח. חמותו של אופיר, סבתו של ניצן, בלהה אפשטיין נרצחה גם היא. אחיינו של ראש המועצה, נטע אפשטיין נהרג כשקפץ על רימון כדי להציל את זוגתו.. יהי זכרם ברוך.

ניצן ליבשטיין ז"ל

מכריו סופדים לו 

דורון עמיתי ליבשטיין

בכאב לב גדול וצער עמוק מאוד קיבלנו הבוקר הודעה שניצן זוהה כהרוג והוא ביחד עם אופיר יהי זכרו ברוך ההלוויה מחר 14:45 בבית העלמין באבן יהודה.

'

הפועל "שלמה" ת"א משתתפת בצער רב ובכאב עמוק באבלה של משפחת ליבשטיין על מותו של אוהד הקבוצה, ניצן, שנרצח בקיבוצו, כפר עזה. ניצן הוא בנו של ראש מועצת שער הנגב, אופיר ז"ל, שנרצח בהגנה על כפר עזה. משפחת ליבשטיין היקרה, הכאב כבד מנשוא וגודל האובדן בלתי נתפס, משפחת הפועל כולה כאן ותמשיך להיות לצידכם ובשבילכם. הלוויתו של ניצן תתקיים מחר (שישי) ב-14:45 באבן יהודה. ניצן ליבשטיין - אדום לנצח.

-

 סתיו גבאי בן שבת

הלוואי שכולכם הייתם מכירים את ניצן הלוואי שכולכם הייתם מכירים את הילד הזה, שלא התבייש בפחדים, שרצה לנצח אותם. הלוואי שהייתם מכירים את ניצן, הילד שהגיע לעבוד על עצמו, ויצא גדול מהחיים, מודל משופר של עצמו. הלוואי שכולכם הייתם רואים ושומעים את העקשנות, חוסר קבלת חצאי הסברים, היכולת לשגע את האדם שמולו בשם הצדק. הלוואי שכולכם הייתם מכירים את ניצן. הייתם אמורים להכיר, הוא היה אמור להיות ראש הממשלה שלנו עוד כמה שנים..או לפחות בתפקיד בכיר אחר.. הלוואי שהילד המתוק הזה היה זוכה בסוף אחר.. ניצ, כואב לי הלב, ואני לא באמת מצליחה להסביר לאנשים שהם מחוץ למשפחת נירים מי היית עבורי.. מקווה ששלו לך וטוב לך עכשיו, בלי כאבים, בלי פחדים, שלם ומושלם. תודה שהופעת בחיי וזכיתי להכיר ילד מיוחד ועוצמתי. תודה על מי שהיית ועל מי שהפכת להיות..השראה אמיתית. תנוח בשלווה, תשמור עלינו מלמעלה. ניצן ליבשטיין, ה"יד

-

מועדון הכדורגל הפועל תלאביב

צער בלתי פוסק למשפחת ליבשטיין. רק אתמול שכלה משפחת ליבשטיין את אב המשפחה, אופיר ז״ל, ראש מועצת שער הנגב שנרצח בהיתקלות עם מחבלים. היום זוהתה גופתו של ניצן ליבשטיין ז״ל, בנו של אופיר, שהיה נעדר מתחילת הלחימה. ניצן בן ה-19 נרצח בעת ש-שהה בחדרו במגורי הצעירים בקיבוץ כפר עזה. מועדון הכדורגל הפועל תל אביב משתתף באבלה הכבד של משפחת ליבשטיין שהתבשרה בשנית על הנורא מכל, ומתפלל שלא ידעו עוד צער. הלוויתו של ניצן תתקיים מחר (שישי) בשעה 14:45 בבת העלמין באבן יהודה. יהי זכרו של ניצן ברוך 

-

ניתן ליבשטיין ז"ל

מנשה ליבשטיין 

ניצן האהוב
היספקת לעשות רק טוב לעולם הזה
כל כולך לב ענק
ידעת להעניק לכולנו מלא אהבה
לא פיספסת את יום ההולדת שלי וקפצת לתת חיבוק חם ואוהב .
רק את השכנים מעבר לגדר לא אהבת והם אלה שרחחו אותך בדם קר , מחר נניח אותך ליד אבא אופיר שכל הזמן כל כך דאג לך,
שמרו עלינו מלמעלה
-
עמותת נירים -
מאז תחילת המלחמה, בוגר נירים, ניצן ליבשטיין, נעדר. היום ליבנו נשבר, עם קבלת הבשורה על הירצחו.
ניצן התחיל את המסע בנירים בכיתה ט'. הוא היה נער ביישן, עקשן, חברותי ואינטיליגנט בצורה מיוחדת. במשך ארבע השנים שהיה בצוות שיזף, על אף הקשיים והמורכבויות, הוא אף פעם לא ויתר לעצמו. היו לו תעצומות נפש בלתי רגילות ובכל פעם שהוא נפל- הוא גם קם.
צוות שיזף לעולם לא יהיה אותו דבר בלעדיו.
אנחנו משתתפים בצער המשפחה על האובדן של ניצן ליבשטיין ז"ל, ואביו, אופיר ליבשטיין ז"ל, ראש המועצה האזורית שער הנגב שנפל בקרב מול מחבלים. אנחנו שולחים להם תנחומים וחיזוקים.
יהי זכרם ברוך.
-
ענבל רימייר דגני 
קורע לבכאב בלתי נתפס שאי אפשר להכיל.אופיר ראש המועצה הוא ההרוג הראשון שהוכרז ולמרות שלא הכרתיו שמו ודמותו נצרבו בי לעד.שמעתי את רעייתו מספרת על ניצן בנם וכל התופת שעבר לבדו בממ"ד ועל כך שאין מידע לגביו.היום נודע כי גם ניצן הרוג ומצטרף לאביו.הלב נשבר!!!!
האמא ספרה שניצן היה טראומטי מכך שיום אחד היה לבדו , כילד, במגרש הכדורגל והתחילו אזעקות ונפילות.
ובנימה אישית, שנים שאני אומרת שעל כל בלון תבערה וכל ילד , אפילו אחד, טראומטי באחד מישובי העוטף צריך להשמיד את החמאס.
אז אולי עכשיו זה יקרה.אולי.
אני משתתפת בצער העמוק של המשפחה ובצער כל המשפחות כולן על האובדן הקשה מנשוא
ומי יתן והשבויים יחזרו אלינו בריאים ושלמים במהרה
-
משפחת סינקופה מרכינה את ראשה על לכתו בטרם עת של ניצן ליבשטיין, אשר נרצח על ידי מחבלים ארורים. יהי זכרו ברוך
-
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה