אחרי 24 יום חמאס פרסם סרטון של שלוש נשים חטופות בעזה

$(function(){setImageBanner('54867a58-f17c-4af0-b0f4-654f0956a104','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אחרי 24 ימים שהן בשבי החמאס מפרסם סרטון שלישי של חטופות ישראליות: שלוש נשים שתיים מהם תושבות העוטף צולמו בשבי החמאס. אחת מהן מדברת נגד ראש הממשלה ומבקשת שישחררו אותם עכשיו! אתר יישובניק נט בוחר לא לשתף פעולה עם הטרור הפסיכולוגי של חמאס ולא מפרסם את הסרטון עצמו  

החטופות בעזה

בהמשך ראש הממשלה חשף את שמותיהן של החטופות הנראות בסרטון שפרסם חמאס:

מימין - ילנה טרופנוב, בת 50 מקיבוץ ניר עוז, שבעלה נרצח בטבח ב-7 באוקטובר. בנם סשה וחברתו ספיר נחטפו יחד עם אמה של ילנה, אירנה.

-

במרכז - דניאל אלוני, בת 45 מיבנה, ביקרה את אחותה בניר עוז בזמן פלישת מחבלי חמאס, עם בתה אמיליה בת ה-5 - שנחטפה איתה. יחד איתן נחטפו גם אחותה מורן קוניו, גיסה דוד ובנותיהם אמה ויולי בנות ה-3.

-

משמאל - רימון בוכשטב-קירשט בת ה-36 מקיבוץ נירים. נחטפה עם בעלה יגב.

בני המשפחה של שלושת החטופות שנראו היום בסרטון התעמולה ששחרר ארגון הטרור ארגנו מסיבת עיתונאים ויצאו בהצהרה לתקשורת.

כשראיתי את דניאל בטלווזיה. הלב שלי כמעט פסק", אמר רמוס אלוני.

"חשנו הקלה שהיא בחיים ואנו רואים אותה כי עד היום לא ידענו שום פרט מאומת. אנחנו מאוד רוצים שהיא תחזור ונחבק אותה ואת שרון אחותה, ואת התאומות ואת החתן שלנו. מ-10 בני המשפחה הגרעינית שלנו נשארנו 4 בלבד".

"אני מבקש ודורש מהצלב האדום שלא יחכה כשחקן על הקווים, הוא חייב לקחת יוזמה ולדרוש שרופא יגיע לחטופים. שתי הבנות שלי לוקחות תרופות באופן קבוע וחוסר בתרופות יכול לדרדר אותן נפשית ופיזית. להחזיק ילדים נשים ובכלל אנשים - זהו פשע נגד האנושות. אני מבקש שלא ישאירו אותנו לבד - ולבנות אני רוצה להגיד אנחנו אוהבים אתכן, רואים אתכן, חושבים עליכם ונחזיר אתכן הביתה".

-

אביטל קירשט, אימה של רימון בוכשטב-קירשט: "אנחנו רוצים להגיד לרימון שנמצאת בשבי עם יגב בעלה - נעשה הכל להחזיר אתכם הביתה. אני לא מאחלת לאף אימא לעבור את מה שאני עוברת. ראיתי את הסרט ואני מודאגת, היא הייתה בלי משקפיים, זה אומר שהיא לא רואה 24 ימים. חייבים להעביר לה משקפיים וצרכים רפואיים בסיסיים. אני לא מאמינה שיש מישהו אחד בקטאר שחושב שיש אזרח שצריך לשבת מתחת לאדמה, אלו פשעים נגד האנושות ומעשים בלתי נסלחים".

-

נטע אלון ושחר כהן, חבריהם של בני משפחת טרופוב, סיפרו: "היום ראינו שלנה עדיין בחיים. מצד אחד שמחנו. מצד שני אנחנו דורשים שהיא תקבל טיפול רפואי דחוף. 24 ימים עברו, איך ייתכן שהן עדיין חטופות? כיצד ייתכן שמדינות אחרות לא מתערבות? מה הייתם עושים אם היו אלו המשפחות שלכם, האזרחים שלכם. החברים שלכם. אני מבקש מהנשיא ביידן - עשה הכל על מנת להשיב אותם הביתה. אתמול היינו אצל הנשיא. אמרתי שזהו סיפור שמזכיר תקופות אפלות בהסטורייה היהודית. אם לא יחזירו אותם משפחה שלמה של שלושה דורות פשוט תימחק"

מלשכת ראש הממשלה נתניהו נמסר: "מדובר בתעמולה פסיכולוגית אכזרית של חמאס-דאעש. מחבקים את המשפחות. נעשה הכול כדי להשיב את כל החטופים והנעדרים הביתה".

-

נתניהו עצמו אמר: "אני פונה לילנה טרופנוב, דניאל אלוני ורימון בוכשטב שנחטפו על ידי חמאס שמבצע פשעי מלחמה. אני מחבק אתכן. ליבנו איתכן ועם שאר החטופים. אנו עושים הכול כדי להחזיר את כל החטופים והנעדרים הביתה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה