אילון מאסק הגיע לביקור בישראל ונחשף לזוועות הטבח של קיבוץ כפר עזה

$(function(){setImageBanner('b595fcd0-6c5d-4f9f-ac5c-c1695c86604b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר הבוקר (ב'), עם אילון מאסק בקיבוץ כפר עזה. ראש הממשלה נתניהו הראה למאסק את זוועות הטבח בקיבוץ מאירועי השבת של ה-7 באוקטובר. במהלך הביקור סיירו השניים בבית משפחתו של ראש המועצה האזורית שער הנגב אופיר ליבשטיין ז"ל ובבית משפחת עידן שם האזינו לסיפורה של הילדה אביגיל ששוחררה אמש משבי החמאס לאחר 51 יום

אילון מאסק, מייסד טסלה וספייס X, האיש העשיר בעולם ואחד המנהלים הבולטים בתעשיית ההיי-טק העולמית, נפגש היום עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וסייר בכפר עזה שלאחר מתקפת החמאס, וביקר גם בכנסת.

הביקור נולד לאחר שמאסק שוב הסתבך בתקרית אנטישמית, כאשר הביעה הסכמה לציוץ אנטישמי בטוויטר, אותה הוא ממתג מחדש כ-X.

בביקור ו היום בישראל  אילון מאסק שמע מ"מ ראש מועצת שער הנגב יוסי קרן ומנציג דובר צה"ל ליעד דיאמונד סקירה על הטבח בקיבוץ. 

רה"מ נתניהו ואילון מאסק הלכו לבית משפחת ליבשטיין, שם שמע מאסק על סיפור הגבורה של אופיר ליבשטיין ז"ל, ראש המועצה שנרצח בבוקר ה-7 באוקטובר בחילופי אש עם מחבלים שחדרו לקיבוץ.

- סטילס: עמוס בן גרשום /לע"מ

לאחר מכן, המשיכו ראש הממשלה ומאסק לבית משפחת איתמרי, שם שמע מאסק על סיפור המשפחה של הילדה אביגיל עידן בת 4, שהוריה נרצחו והיא נחטפה לעזה ושוחררה אתמול משבי חמאס. בבית המשפחה הוצגו ע"י נציג דובר צה"ל תמונות שצולמו ימים אחדים לאחר הטבח.

לסיום, עברו ראש הממשלה ואילון מאסק לשכונת הצעירים בקיבוץ, שספגה את מירב האש בזוועות ה-7 באוקטובר.

הביקור של מאסק בישראל מגיע לאחר שהואשם בשורה של התבטאויות אנטישמיות בתקופה האחרונה - ואולי כעת הוא יצליח לשקם במעט את תדמיתו מול הקהילות היהודיות בעולם. רק לפני כשבועיים האיש העשיר ביותר בעולם הביע הסכמה עם תיאוריית קונספירציה שמאשימה את היהודים בהפצת שנאה נגד לבנים בציוץ שפרסם ברשת החברתית טוויטר (כיום אקס) שבבעלותו.

נקווה היום שאחרי כהביקר שעשה בעוטף ואחרי שראה ושמע על זוועת החמאס יצייץ אחרת... 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה