איציק צבי, מנהל מחלקת הספורט במועצה האזורית חוף אשקלון הורשע בשנתיים מאסר וקנס של מיליון ש"ח על מעילה

$(function(){setImageBanner('0db49557-17a1-4d9f-be95-d2050c0d3620','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר על איציק צבי בן 64, מנהל מחלקת הספורט במועצה האזורית חוף אשקלון. בגין הונאה וניצול סמכויותיו כמנהל מחלקת הספורט במועצה האזורית חוף אשקלון, הוא ביצע מעילה בכספי המחלקה. במשך שמונה שנים הוא דיווח על העסקת מאמני כדורגל וגרף את משכורתם לכיסו ובסך הכל כ-1.6 מיליון ש"ח.

אילוסטרציה בית משפט - אילוסטרציה: pixabay

הפרשה שנחשפה בשנת 2016במועצה האזורית חוף אשקלון אמרו אז כי המעילה הכספית נחשפה בבדיקת בקרה שנערכה ע"י המועצה האזורית חוף אשקלון וכי עם היוודע הנתונים הראשוניים, המועצה מינתה רו"ח חוקר באופן מיידי ובהתאם לממצאי בדיקתו נעשתה פנייה למשטרה. אותה החקירה הולידה את כתב האישום הזה.התלונה שהוגשה אז במשטרה הפכה לחקירה ולכתב אישום שהוגש לפני כמעט שנתיים וכעת לגזר דין.

במסגרת הסדר טיעון, צבי הודה והורשע במעשי ההונאה הרבים שנפרסו למשך שנים.

על פי כתב האישום,  מסופר על שחקן כדורגל ממכבי קרית גת שצבי הציע לו לעבוד כמאמן כדורגל, במסגרת המתנ"ס. הוא זייף את מסמכי העסקתו, זייף את חתימתו ורשם ששכרו ישולם לחשבון בבנק המזרחי ששייך לצבי ולאשתו, כאשר הוא מוצג כאילו מדובר בחשבון של אותו מאמן. הוא שלשל לכיסו בדרך הזאת 72 אלף ש"ח.

לשחקן כדורגל אחר הוא הציע להיות מאמן תמורת שכר ב"שחור" וללא תלוש. אלא שצבי זייף את מסמכי העסקתו וכתב ששכרו ישולם לחשבון בנק פועלים של אותו השחקן, והסתיר כי מדובר בחשבון בנק של בת משפחה שלו. הוא דיווח על שעות העבודה שלוגם על תקופות שבהם לא עבד בכלל וכך הוא שלשל לכיסו 45 אלף ש"ח. הוא עשה זאת גם עם שחקן כדורגל מהפועל אשקלון, ושלשל לכיסו כמעט 60 אלף ש"ח.

המעילה נמשכה במשך שנים עם  מספר עובדים רבים ובמעשים דומים ובסך הכל הודה צבי והורשע בכך שגרף לכיס כמיליון ש"ח.

הוא השתמש בכספים הללו ורכש דירה בפרויקט "רז על הים" בשכונת ברנע ורשם את הדירה על שם בת משפחה שלו.

 כאמור צבי הורשע בשנתיים מאסר, 9 חודשי מאסר על תנאי וקנס של מיליון ש"ח שאותם כבר הפקיד צבי בקופת בית המשפט.

התיק נוהל ע"י עו"ד מיכאל גרוס מפרקליטות מחוז דרום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה