אלמוג בוקר תושב קיבוץ זיקים וכתב ערוץ 13 בדרום נשבר לרסיסים בפוסט מרגש וחשוף

$(function(){setImageBanner('022e5d31-e58b-4889-b8ee-5a0d2d6fd2c0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כתב חדשות 13 בדרום אלמוג בוקר, פרסם פוסט שבו חשף כי מאז שהחלה המלחמה ומתקפת הטרור של חמאס, הוא סובל מהתקפי חרדה וחזר לטיפול פסיכולוגי ומעביר מסר חשוב "מטפלים והמטפלות הם המלאכים והמלאכיות שהצילו אותי בעבר והם גם יצילו אתכם. לכו לטיפול".

אלמוג בוקר -  (צילום: האינסטגרם של אלמוג בוקר)

אלמוג בוקר, כתב חדשות 13 בדרום המתגורר בקיבוץ זיקים המקום ממנו משדר בשנים האחרונות בכל פעם שיש תקיפת רקטות , פרסם היום (חמישי) פוסט בדף האישי שלו ברשתות החברתיות ובו חשף כי מאז מתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר הוא סובל מהתקפי חרדה ואף חזר לטיפול פסיכולוגי.

כך הוא כותב :

"חזרתי שלשום לטיפול טיפול פסיכולוגי. חשבתי, שכל עוד המלחמה מתנהלת ואני עובד, אז אין באמת צורך. הכל בסדר. אבל בכל לילה, כשהחושך יורד - אני מתפרק. ובכל לילה שעובר זה מחמיר. ביומיים האחרונים סיוט. נרדם לשעה, ואז מתעורר מחלום רע עם התקף חרדה נוראי. סיוט שהיה המציאות של מאות מהחברות והחברים שלי בשבת שעברה. סיפורים ששמעתי ומשתלטים עלי". 

"זה לא משהו חדש עבורי", חשף. "התקפי חרדה - זה משהו שאני מתמודד איתו כבר חמש שנים. בדרך כלל אני מנצח אותם. אבל הפעם לא מצליח להתמודד. אפילו פרק של חברים לא עוזר. הוא מנצח אותי. ההתקף. ושלשום, החלטתי שזהו - חזרתי לדבר עם איש מקצוע וזה עושה פלאים. פירקנו ביחד את יום שבת השחור. את הפחד שלנו, שלי, של הילדים שלי ושל אשתי שיושבים בממ"ד. את ההודעות שקיבלתי מהחברים ששומעים את המחבלים בתוך הבית וזועקים לעזרה, את אלה שהצלחתי לכוון אליהם כוחות ושרדו, ואת אלה שלא - והם כבר לא אתנו. חברות וחברים שאני מרגיש כבר 12 יום, שיש לי חלק בזה שהם לא שרדו".
 
"פירקנו ביחד את השעות הראשונות, ממטחי הרקטות שהקפיצו אותי מהמיטה ועד שיחת הטלפון שבמהלכה אתה מבין בפעם הראשונה שהמחבלים כובשים לך את העוטף שלך. וגם את הרגעים שאני עוצר לרגע את השידור כדי לאסוף מידע ואז אילת אשתי באה לדרוש בשלומי ואני מתפרק. בוכה כמו ילד. חסר אונים. יודע שהאנשים שדיברתי אתם לפני רגע, לא ישרדו ואין לך מה לעשות. מתקשר לאנשי ביטחון שאני מכיר, לפראמדיקים של מדא, לגורמים הכי בכירים במערכת וכולם, כולנו חסרי אונים.

"פירקנו את זה יחד, ואחרי זה אני שוב עומד על הרגליים", סיפר. "חזק יותר (אבל מת מפחד מהלילה). ואני משתף עכשיו כי אני שומע שתושבים בעוטף, גברים, נשים וילדים, מתביישים ללכת לטיפול. אל תתביישו. זה מציל חיים. זה יציל אתכם ויציל את הילדים שלכם. ככה אתם תדעו לתווך להם את הזוועות שחווינו כאן. ותעזרו להם לעמוד על הרגליים. תפרקו את מה שיושב לכם על הלב. תפרקו את מה שחוויתם באותו יום נורא. תתפרקו. המטפלים והמטפלות הם המלאכים והמלאכיות שהצילו אותי בעבר והם גם יצילו אתכם. לכו לטיפול".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה