טרגדיה במועצה האזורית לכיש- אמיר גולן תושב יד נתן בן 50 נהרג בהתהפכות כלי שטח רייזר

$(function(){setImageBanner('78796efe-44cd-4f24-9606-8f6fbfe14c9c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אבל וצער כבד נפל על תושבי מועצה האזורית לכיש, עם היוודע הבשורה הנוראה על מותו של אמיר גולן תושב יד נתן רק בן 50, אשר נהרג בהתהפכות כלי שטח מסוג רייזר כשרכב בשטח פתוח במועצה אזורית לכיש סמוך למושב בו מתגורר.
חובשים ופאראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום דיווחו על גבר בן 50 עם חבלת ראש קשה ללא סימני חיים וקבעו את מותו במקום. בתו בת ה 17 שרכבה איתו והיתה עדה לטרגדיה טופלה במקום ולא נזקקה לטיפול רפואי. הלוויתו תתקיים היום ראשון ב17:30

אמיר גולן היה דמות מוכרת מאוד ואהודה באזור לכיש, זהו האסון השני שפוקד את משפחת גולן לאחר שאחיו גיל נהרג גם הוא בתאונת דרכים בסמוך לקיבוץ נגבה.

אמיר הותיר אחריו אישה ילדים אח וזוג הורים וקהילה עצובה מאוד. 

אמיר גולן ז"ל

בדף הפייסבוק של הישוב פורסם "מושב יד נתן מודיע בתדהמה ובצער רב על מותו הטראגי של בן המושב אמיר גולן ז״ל בנם של חבירנו איילה ואיתן גולן . המושב מחבק את מירי, הבנות והמשפחה בשעתם הקשה ". 

.

התאונה ארעה בשבת  אחר הצהריים כוחות של מד"א הוזעקו בעקבות דיווח על התהפכות הרייזר

פראמדיק מד"א רועי חזי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב בסמוך לטרקטורון כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. סיפרו לנו שהוא נלכד מתחת לטרקטורון שהתהפך וחולץ כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. נערה בת 17 שהייתה גם כן בטרקטורון שהתהפך לא נפצעה ולא נזקקה לטיפול רפואי."

בוחני תאונות הדרכים של המשטרה, פתחו הערב בחקירת נסיבות תאונה קטלנית שאירעה בשטח פתוח, במהלכה רכב שטח בו נסעו אדם כבן 50 וצעירה כבת 17, ככל הנראה התהפך, וכתוצאה מכך כשצוותי רפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הגבר.

חוקרי המשטרה  שהגיעו למקום אספו ראיות וממצאים בזירה.

במשטרה מבהירים שיש לנהוג במשנה זהירות בנסיעה ברכבי שטח, וכמו כן לעשות זאת עפ"י חוק בצירים המתאימים לכך תוך נקיטת כלל אמצעי הבטיחות הנדרשים ושימוש בהתקני הריסון.

חבריו  ומכריו של אמיר סופדים לו 

ניצן גולן "בן הדוד שלי אמיר גולן ז"ל נהרג אתמול בתאונה מול הבת שלו, כמה שנים אחרי שהאח שלו נהרג גם הוא בתאונת דרכים. בלתי נתפס, הלב שבור".
גייסר ניר "אמיר, אמיר, אמיר, אני זוכר שלימדת את עידן ואותי כל כך הרבה דברים, תמיד היית קשוב, עוזר, צנוע, מסור, מפרגן, היית אח על מלא לעידן ובן למופת לאיילה ואיתן, כשהמושב עוד היה מושב, כשאנשים עוד היו תמימים, בלי אינטרנט, בלי ראליטי ובלי פלאפונים אבל שהיינו באים לעידן לעולם לא היה לנו משעמם והרבה בזכותך. עידן, איילה ואיתן - הכאב גדול והאובדן לא מתעכל, אין לי מילים שיצליחו לנחם אותכם רק זיכרונות. זיכרונות של בן אדם שלפני הכל היה בן אדם. ת.נ.צ.ב.ה."
יונת בר "כל כך קשה ועצוב לנו לא נתפס מירי והבנות איילה ואיתן עידן ודנה
מחבקים חיבוק ענק כואבים איתכם ועדיין לא מאמינים יהי זכרו ברוך".
הלנה אברהמי "עצוב וכואב מאד, אי אפשר לעכל דבר כזה, אנחנו משתתפים בצערכם העמוק והכבד איתן ואיילה, מירי והבנות, וכל בני המשפחה, שלא תדעו עוד צער, יהי זכרו ברוך".
אירית כהן "אווו איזה בחור קסם עבדתי איתו איזה נשמה טובה תמיד נתן שירות בחיוך באדיבות לא מאמינה לא מעכלת".
גלית גונן "איזו טרגדיה. אמיר מלח הארץ. תמיד עם חיוך".
ברכה חטמי "אבל כבד קשה מאוד לעכל אדם מדהים מיוחד וזה לא נתפס לי אישית עזר לי לתקן דברים בגן .אמר מתי שתרצי אני יבוא .יהי זכרה ברוך שולחת חיבוק ענק למשפחתך היקרה". 
עמית שמש "אחינו (אמיר גולן) רק בשישי נפגשנו, צחקנו, שתינו לחיים וכיבדנו את משפחתו של קובי ז"ל במפגש השני לזיכרו. והיום קברנו אותך, חבר יקר, לעולמים. נוח על משכבך חבר, ודע כי היית מוקף חברים בחייך ובמותך".
אבי דיאמנט "קיבלתי היום את הבשורה הקשה על פטירתו של אמיר גולן מיד נתן, בתאונת רייזר טרגדית. שולח את תנחומיי למשפחה והחלמה מהירה לבתו שרכבה איתו וחוותה זמן אחרון לצדו - שלא תדעו עוד צער. אתם מוקפים בקהילה חמה ואוהבת ואני פה לרשותכם בכל דבר ועניין. יהיה זכרו ברוך"
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה