ארגוני הפשע נלחמים בימים אלו - מי יתרום יותר לחיילים

$(function(){setImageBanner('5bd40dda-82ac-49bc-89c1-a5578e1ba3cf','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מלחמת הדמים של ארגוני הפשע נבלמה עם תחילת המלחמה מול עזה ובמקום ניסיונות התנקשות זה בזה, אנו עדים לתופעה חדשה - בכירי העבריינים בדרום משקיעים סכומים גבוהים מאוד בתרומה לחיילים.
דומרני אף תרם למשפחות המפונים.
בעקבות דומרני והאחים לביא שנמצאים בכותרות שלנו בימים כתיקונם בנושאים אחרים לחלוטין, גם עבריינים כבדים בשרון ובצפון שלחו תרומות לחיילים. הלוואי ואלו יהיו המלחמות שלנו - מי אוהב יותר.
מסתבר שהעבריינים הכי גדולים והכי מפחידים רגישים ל2 דברים - רבנים וחיילים.
אפילו ארגוני הפשיעה מצטרפים לאחדות שפושטת בכל פינה בעם ישראל והעם היהודי בכלל.

שלום דומרני בשטח עם החיילים

שלום דומרני זכה ליחסי ציבור אדירים כאשר הגיע לסייע לפנק את החיילים בשטחי הכינוף של עוטף עזה, חילק להם כמויות אדירות של קופסאות סיגריות ומוצרים אישיים לחיילים. בעקבות בקשה של  קצין שאמר שחסרים אפודים, הוא הבטיח לקנות להם 100 אפודים ושלף 6 ש"במקרה" היו לו ברכב. להערכתנו דומרני הוציא מאות אלפי שקלים תרומה לחיילים ובעיקר הפתיע בחיבוקים, חיוכים ובחום שהרעיף על החיילים.

באותה ההזדמנות נהנה דומרני מהחופש להסתובב חופשי בלי פחד שמישהו יארוב לו. שנים שלא הייתה לו הזדמנות כזאת.

התגובות שהוא קיבל היו כל כך טובות והשבוע הגיע ראש ארגון הפשע, מלווה באנשיו למתחם המלונות בים המלח, אליו פונו תושבי עוטף עזה שניצלו מהטבח המזוויע של מחבלי חמאס וגם שם תרם ביד רחבה.

היריבים הכי גדולים של דומרני, האחים לביא הגיבו ביוזמה משלהם ושיגרו כמה משאית מלאות במוצרי מזון לחיילים שנרכשו מרשת מזון גדולה. הם טענו שלא תרמו מזון לחיילים על מנת לקבל פרסום, אבל התמונות של החיילים עם המוצרים שוחררו לאוויר חופשי.

מוצרי המזון ששלחו האחים לביא לחיילים

"ארגוני הפשע בעיקר מדרום הארץ, לכיש והשרון לקחו פסק זמן מעולם הפשע ומתמקדים בדברים אחרים. רובם בממ"דים עם המשפחות שלהם בגלל שהם גרים באשדוד, אשקלון והמושבים בסביבה שנמצאים תחת ירי של רקטות. הם לא מסתובבים ברחובות", ציין קצין משטרה בכיר, "אבל למרות הכל אנחנו עם יד על הדופק. הם יכולים לנצל את המצב שאנחנו בחזית וחלקנו גויס בצו 8 לשירות מילואים כדי לבצע חיסולים. אני מאמין שיהיה שקט, שהם לא יעזו בעת הזו להרים את הראש ולעסוק בעולם הפשע".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה