ארץ הבמבה - נפתח מרכז מבקרים ענק במפעל במבה בקרית גת ומזמין את תושבי עוטף עזה כניסה ללא עלות עד סוף חודש אפריל

$(function(){setImageBanner('10e86f40-7639-4404-b79e-047bbbfab1bc','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אסם נסטלה פותחת את שעריו של מרכז המבקרים החדש של במבה - החטיף האייקוני והאהוב ביותר בישראל. מרכז המבקרים, שתוכנן ובוצע על ידי חברת "התעשייה – תוכן, עיצוב, טכנולוגיה" ממוקם במפעל במבה שבקרית גת ומשתרע על שטח של כ-700 מטר רבוע. המרכז כולל טכנולוגיה חדשנית, מסכי ענק ומייצגים אור קוליים המעניקים חוויה אינטראקטיבית מרתקת לכל המשפחה.

מרכז המבקרים של במבה שוכן בקמפוס התעשייתי המרכזי שהקימה אסם נסטלה בהשקעה של מאות מיליוני שקלים, בו שוכנים מפעלי צבר, במבה, בונז'ור ובקרוב מפעל טבעול החדש. במתחם מועסקים למעלה מ-700 עובדים. מרכז המבקרים הוקם כחלק ממפעל במבה, אשר בהקמתו הושקעו כ-250 מיליון שקלים והוא מעסיק כיום כ-170 עובדים. מאז שעבר המפעל למשכנו בקרית גת לפני כ-4 שנים, זינק הייצור בכ-30 אחוזים. כיום במבה נמכרת ב-18 מדינות שונות בעולם  ובהן אנגליה, צרפת, תאילנד, איטליה, ברזיל ועוד. כמו כן, במבה משווקת ברשתות גדולות ומובילות בארצות הברית כדוגמת טריידר ג'ו, וואלמרט וטארגט.

ארץ במבה - צילום עזרא לוי

המבקרים במרכז, מוזמנים  אל תוך סיפור מסע מרתק המתרחש ב'ארץ הבמבה' שבו הם נוטלים חלק באופן אקטיבי. הכניסה אל 'ארץ הבמבה' וחווית השהות במרכז המבקרים תחל כבר עם ההגעה לקרית גת ותעשה באמצעות "במבה בוס"– אוטובוס  ייעודי אשר יאסוף את המבקרים מתחנת הרכבת בעיר או מהחניון הסמוך למפעל.

צילום עזרא לוי

במהלך המסע, לאחר קבלת דרכון מיוחד, עוברים המבקרים בין חבלי ארץ הבמבה, כשבכל חבל ארץ עליהם להשתתף במשימות קבוצתיות המעודדות עבודת צוות ומקדמות את העלילה. בשדות התירס, המבקרים יקטפו תירס מקלחי ענק על ידי הפעלת רחפות, באולם ספינות האוויר המבקרים ימריאו אל עבר ענני חמאת הבוטנים ויצטרכו לפוצץ אותם כדי להמטיר גשם של חמאת בוטנים ועוד.  הסיפור כולו מלווה על ידי התינוק של במבה, לו מסייעים המבקרים בהבאת חומרי הגלם של במבה מהארץ הדמיונית אל המפעל הממשי, אליו יגלשו המבקרים בשיא החוויה, לאחר שהמשימות הושלמו בהצלחה. במפעל יצפו המבקרים בתהליך היצור והאריזה. משך הסיור כשעה וחצי.

המשימות במרכז המבקרים נוטלות השראה מעולמות הגיימינג אך מעשירות עולמות אלה בכך שהן מייצרות מפגש ייחודי וחד פעמי בין פלטפורמות פיזיות מרהיבות אותן מפעילים המבקרים כדי להשפיע על התכנים הדיגיטליים.

צילום עזרא לוי

המרכז מונגש לבעלי מוגבלויות - אנשים עם עיוורון או עם לקויות ראייה יקבלו דרכונים מיוחדים לארץ הבמבה עליהם מוטבע כתב ברייל. כמו כן, כבדי שמיעה יוכלו להשתמש באפליקציות חדשניות אשר יסייעו להם לחוות את מרכז המבקרים בצורה מהנה. בנוסף, קבוצות מחו"ל ייהנו מתרגום ההנחיות וההסברים בשפה האנגלית.

להזמנת סיור במרכז המבקרים, ניתן להירשם באמצעות אתר האינטרנט הייעודי www.bamba.co.il בעלות של 20 ₪ לאדם.

שעות הפתיחה של המרכז הן בימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00 עד 19:00 ובימי שישי בין 09:00 עד 14:00. הסיור נערך בקבוצות של עד 37 מבקרים בכל פעם ומיועד לגילאי 4  עד 120. הנחה תוענק באופן קבוע לתושבי קרית גת ועד סוף חודש אפריל יהיה המרכז פתוח לתושבי עוטף עזה ללא עלות.

צילום עזרא לוי

מאז הושקה במבה לראשונה בשנת 1964 הפך החטיף לסמל בתרבות הישראלית. מאז ועד היום הושקו לאורך השנים מהדורות מיוחדות רבות וטעמים שונים, חלקם יצאו במהדורה מוגבלת וחלקם נשארו כמהדורה קבועה על מדפי החטיפים כמו במבה נוגט שהושקה לכבוד חגיגות ה-60 למדינת ישראל, שם החליטו באסם למלא את הבמבה בקרם נוגט בהשראת המנהג הצה"לי לטבול את הבמבה בשוקולד.

צילום עזרא לוי

מנכ"ל אסם נסטלה, אבי בן אסאייג: "במבה אסם הוא מותג מוביל שכבש את לב הצרכנים מזה 60 שנה וללא ספק הפך לחלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית שלנו ואף חדר למדינות רבות בעולם. אנו גאים לפתוח את מרכז המבקרים החדש בקרית גת, זאת כחלק מהאג'נדה של החברה, על פיה כל המפעלים שלנו ממוקמים בפריפריה. המרכז מהווה חלק מהקמפוס התעשייתי אותו הקמנו בעיר לפני 16 שנים בהשקעה של מאות מיליוני שקלים, ומייצר מאות מקומות עבודה לתושבי האזור. בהקמת המרכז הושקעו משאבים רבים והמון יצירתיות לטובת חוויה מהנה באמצעות טכנולוגיות חדשניות, ומאפשר הצצה לתהליך ייצור הבמבה. קבלנו החלטה כי במהלך החודש הראשון המרכז יהיה פתוח ללא תשלום לתושבי עוטף עזה, מתוך זיקה לתושבי הסביבה שחיים בשנים האחרונות תחת מתיחות ביטחונית לא פשוטה".

צילום עזרא לוי

מנכ"ל חטיבת החטיפים והמאפים, נחום זיימן: "בשנים האחרונות, מאז סגירת מרכז המבקרים של במבה בחולון, אנו מקבלים אינספור פניות מצרכנים שמתעניינים בביקור במרכז המבקרים של במבה. אנו שמחים לפתוח את שעריו של המרכז החדש שהקמנו במפעל במבה, הכולל מחשבה והשקעה רבה, הן בטכנולוגיות מתקדמות כמו מציאות רבודה, והן בחוויית משתמש שתעלה חיוך על פניהם של אוהבי הבמבה בכל גיל".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה