אתי איתי ושגיא זק נרצחו בביתם בכיסופים האחים תומר והדר נותרו לבד

$(function(){setImageBanner('01fb051f-e87a-433e-ad4a-7bd06e83cdbc','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ההורים אתי ואיתי, עם בנם שגיא בן ה-15 והכלבה סוקה, נרצחו כשביתם הוצת בקיבוץ כיסופים. האחים הגדולים תומר והדר לא היו בקיבוץ וניצלו. יושבים שבעה ברחוב אריה פייגנבאום 32 שכונת עמותות באר שבע . יהי זכרם ברוך

כבר באותו יום 7 באוקטובר כתב הבן הבכור אדר, שלא היה בבית, את ההספד. "בסיוטים הכי גרועים לא חשבתי להיות יתום בגיל 24. אבא – מושא ההערצה הכי גדול שהיה לי בחיים. לימדת אותי כל כך הרבה וזה עדיין מרגיש לי לא מספיק. אמא – היית תמיד מתגאה שאני הקופי שלך, היום אני רק מנסה בכל הכוח להמשיך ולהבין איך אני ממשיך לחיות, אבל בלעדיכם אני אבוד".

"אחי הקטן – הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים", ספד אדר. "כשהייתי קטן ביקשתי אותך. נמאס לי קצת לריב עם תומר וביקשתי אח, והייתה פאלטה בשמיים וקיבלתי מלאך. גרמת לי להיות אדם טוב יותר. נרצחת עם אבא ואמא ב-7 באוקטובר, בזרועות של אמא. בדיוק בתאריך הזה לפני שנתיים חגגנו לך בר מצווה".

הבת תומר הודתה להוריה על כל השנים. "תודה שהחדרתם את הערכים שלכם, תודה על החום והמגע, תודה על הפשטות, תודה שלימדתם אותי לאהוב את החיים. הרבה פעמים אומרים שבמקרים כאלה הגוף נקרע – אני מרגישה שלמה. אולי זה כי תמיד הייתם בתוכי, או שאני מסרבת להאמין למציאות. אני לא מאמינה שכפו עליי להיפרד ממכם בצורה כזו אכזרית"

"אש הלהבות בלעה אתכם והשאירה אדמה חרוכה", הוסיפה תומר. "הזמן יעבור, ואתם אנשים יקרים תחזרו לשגרה שלכם, הסיפור הזה יהיה עוד אחד, אבל אנחנו נישאר עם הכאב. מבטיחה להאיר יחד עם אדר את האור שלכם לעד".

איתי אתי שגיא זק ז"ל

מכריהם סופדים הם 

טל זנדמן 

לפני 10 שנים בדיוק הגעתי לראשונה לבית של משפחת זק.
הייתי חיילת בודדה בקיבוץ כיסופים ומשפחת זק המדהימה הייתה המשפחה המאמצת שלי.
אתי ואיתי האנשים הכי חמים שיש, שמבלי שהכירו אותי התייחסו אלי כבת בית מהרגע הראשון. ושגיא, שלנצח ישאר בראש שלי אותו ילד קטן עם החיוך הענק ואנרגיה משוגעת. תודה שהייתם המשפחה שלי
-
ירין אבוטבול 
אתי איתי שגיא זק דודים שלי קשה לי לדבר עליכם בלשון עבר ,הלב שלי שבור ולא מעכל,אני אוהב אתכם הייתם לי כמו הורים.
-
טלי אלבלה
איתי , אתי ושגיא זק ז"ל שנרצחו בביתם בכיסופים בטבח הנוראי . אזכור אתכם תמיד הייתם לי למשפחה  השארתם אחריכם שני ילדים מדהימים הדר ותומר נתמוך בהם ככל שיצרכו לאורך כל הדרך , מי יתן והם ימצאו נחמה בחיים . יהי זכרכם ברוך .
-
דפנה ירקוני
ליבנו כואב, שבור ומרוסק
שגיא אתי ואיתי זק ז"ל
כמה אהבה הייתה בכם ותמיד!
שומרים על הדר ותומר שלכם /שלנו
נרצחתם בבית בכיסופים
ע"י בני עוולה !
השם יקום דמכם!!!
יהי זכרכם ברוך אהובים שלנו
-
שי בן יעיש 
בעודי מגוייס לאוגדת עזה, למערכה הקשה הזו, ומבלי לדעת, שהייתי ממש קרוב אליהם….והלב כבר הרגיש, את המועקה, הכאב בחזה…את הבשורה המרה והקשה מכל, אחותי הקטנה אתי, בעלה ובנם בן ה14 נרצחו בדם קר בקיבוץ כיסופים על ידי מחבלים צמאי דם…וידי הייתה קצרה מלהושיע ולהצילם.
המומים וכואבים מהמכה הקשה שנפלה עלינו…
בעת הקשה הזו, נעמוד כתף לכתף, מאוחדים, מחוברים ונחושים להכות בהם שוק על ירך עד שתיפול עליהם אימתה ופחד!
השם יקום דמם!
שי בן יעיש
-
מיטל אמזלג
משפחת זק, חברים שלנו. הילדים גדלו ביחד.
המחבלים הגיעו לבית משפחת זק, איתי ואתי והבן שגיא בן 15 וקראו להם לצאת החוצה. המשפחה לא יצאה מהממ"ד והם שרפו את הבית. כל בני המשפחה נספו בשריפה. יהי זכרם ברוך
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה